יש מי ששומע: גבר ואישה חרדים מירושלים, בני 45 ולהם שישה ילדים, רצו בסך הכל להיות מסוגלים לשלם את חשבון החשמל שלהם על מנת להבטיח שמירה על השגרה בחייהם ובביתם. לאחר שהשניים צברו חוב שעמד על 4,000 שקלים לחברת החשמל, החליטו לנסות את מזלם ולמלא טופס לוטו. הם לא תיארו לעצמם שלא רק שיוכלו לעמוד בתשלום, אלא שיהפכו בן לילה למיליונרים.



"היו ימים מאד קרים, והשתמשנו הרבה בחימום כדי שהילדים לא יהיו חולים. כשקיבלנו את התשלום לא ידענו איך נעמוד בהוצאות הכבדות ואובדי עצות אמרנו שנמלא לוטו והתפללנו שנזכה בסכום שנוכל באמצעותו רק לשלם את חשבון החשמל", הם סיפרו.



צילום ארכיון: קורינה קרן, פלאש 90



"לא יכולנו להירדם"


הזוג ניגש לדוכן בקניון מלחה ומילא ידנית טופס לוטו על סך 11.60 שקלים. "זו הפעם השלישית שאני ממלא לוטו בחיי", סיפר הגבר. ההגרלה התקיימה במוצאי שבת, ובני הזוג נדהמו לגלות כי הם אכן זכו. על הרגע המרגש הם סיפרו: "כשראינו את ההגרלה וגילינו שזכינו לא קפצנו, לקחנו ספר תהילים ואמרנו תודה לבורא עולם. לא יכולנו להירדם, היינו מאוד מאושרים ונרגשים מהמתנה הגדולה שקיבלנו".



אדומי עיניים ונרגשים הגיעו היום בני הזוג למפעל הפיס על מנת לפדות את זכייתם. לשאלה מה יעשו עם הכסף, ענו כי קודם כל ישלמו את חשבון החשמל ובנוסף יש להם חלום לבקר בקברי צדיקים. על כן, ציינו כי יתכננו נסיעה עם כל המשפחה ויתחילו אצל רבי נחמן מברסלב. "עם שאר הכסף נמשיך לחיות חיים צנועים כפי שחיינו לפני הזכייה. ב"ה נעבור לדירה המתאימה לשישה ילדים ונסייע ונתמוך בתלמידי חכמים".



ממפעל הפיס נמסר כי הם ממתינים לזוכה השני ב-12.5 מיליון השקלים הנוספים.