עמוד פייסבוק חדש שנפתח לאחרונה, ששמו "שלי יחימוביץ' – חברתית", הצליח לצבור כבר כ-3000 לייקים כאשר הפוסט האחרון שפורסם בו הגיע ליותר מ-13 אלף לייקים. העמוד, המשתמש בתמונתה של יחימוביץ' וזהה לעמוד הרשמי שלה, מתחזה להיות בשמה של ח"כ יחימוביץ' וככל הנראה נפתח ע"י אוהדים שלה אך ללא ידיעתה. הערב (ראשון) פנתה חברת הכנסת לפייסבוק בבקשה לסגור את הדף המזויף.



הדף הפך עד מהרה במה לעידוד ופסילת מועמדים בתכנית "האח הגדול" והפוסט האחרון המדובר, בגנות שני גולדשטיין, המשתתפת בתוכנית, הוא שקיבל 13 אלף לייקים וזירז את הפעולה של יחימוביץ' לפעול נגד הדף. 





אביה של המתמודדת, אילן גולדשטיין, פנה ליחימוביץ' וביקש ממנה לפעול להסרת העמוד המזויף. "אני בטוח שאין לך כל קשר לעניין. כמו גם, אני מתאר לעצמי שתדאגי שיסירו את הדף הפיקטיבי אשר הועלה בשמך", כתב האב. כבר ביום שישי פנתה יחימוביץ' לפייסבוק וביקשה להסיר את העמוד המתחזה, בפייסבוק הבטיחו כי הנושא ייבדק במהרה, אולם עד כה העמוד טרם הוסר.




"העמוד מייחס לי דברים שלא הייתי אומרת לעולם"



יחימוביץ' מסרה הערב: "זאת הפניה הראשונה שלי אי פעם לפייסבוק ובעיקרון יש לי פתיחות רבה לכל התופעות המוזרות והחופשיות ברשת, אבל נוכחנו לדעת שרבים מאוד משוכנעים שמדובר בעמוד רשמי שלי, בעוד שמדובר בזיוף ובמצג שווא. העמוד מייחס לי דברים שכמובן לא הייתי אומרת לעולם. אנחנו מצפים מפייסבוק להיענות לבקשה ולהוריד את העמוד כבר בשעות הקרובות. לכל התוהים, אני לא צופה באח הגדול, אין לי עמדה לגבי משתתפיו ואני מאחלת לכולם שיצאו בשלום מהחוויה".