כשקלאודיה דה מארצ'י, פמיניסטית בת 34, מברזיל, עבדה בתחום עריכת הדין, העבודה לא סיפקה אותה, והיא הבינה שהיא חייבת להחליף נתיב בחייה, ובצורה קיצונית. או אז היא החליטה לעשות מעשה, ובשנה שעברה עזבה את עבודתה כמומחית למשפט חוקתי, עברה לברזיליה והחלה לעבוד בזנות.  

דה מארצ'י אומרת שאחת הסיבות להחלפת הקריירה שלה הייתה 'האנוכיות הגברית' של המקצוע הקודם שלה. במקום זאת, היא מסבירה, להרוויח כסף בזכות הגוף שלה זה סוג של שחרור, והיא אף החלה לכתוב בלוג בו היא עוזרת לנשים אחרות 'לדרוש את הטוב ביותר עבורן, במיטה ומחוץ לה'.

צילום מסך
צילום מסך



בעבודתה הנוכחית, לדבריה, היא מרוויחה הרבה יותר מאשר בעריכת דין. היא גובה מגברים 150 יורו בשעה עבור שירותי מין, ו-560 יורו ללילה שלם. אך כסף זה לא המניע היחידי, והיא מרוויחה גם סיפו, לדבריה, רק מהעבודה בזנות. "בצורה רציונלית ביותר, אין סתירה בין לספק הנאה מינית לגברים ולהיות פמיניסטית", אמרה, "אני מאמינה כי פמיניזם הוא שחרור, לא חובה. זה אומר להיות מסוגלת לעשות באופן אקסקלוסיבי, מה שאת רוצה. זה מה שעשיתי"


צילום מסך
צילום מסך


למרות שזה המקצוע בו היא עוסקת, דה מארצ'י אינה מגדירה את עצמה כזונה. ההבדל מבחינתה הוא שהיא לא תעשה כל דבר מיני שיבקשו ממנה תמורת כסף. היא גם בוחרת בקפידה את לקוחותיה, ומוכנה לקיים יחסי מין רק עם גברים משכילים, ודוחה גברים עם יכולות דקדוק דלות ושלא מסכימים עם דעותיה הפוליטיות. בנוסף, היא מוכנה לקבל את אותו הלקוח בשנית רק אם הוא סיפק אותה בפעם הראשונה.

מצאה מקצוע חדש. צילום מסך
מצאה מקצוע חדש. צילום מסך


דה מארצ'י גם לא מנסה להסתיר את זהותה ולא משתמשת בשם בדוי, בטענה שהיא גאה במה שהיא עושה. גם אימה, מסתבר, גאה בה, ולמען האמת היא גם זו שהציע לה לעבוד כזונה לאחר שראתה בטלוויזיה תכנית על זונות יוקרתיות. 

דרך חדשה. צילום מסך
דרך חדשה. צילום מסך



"אני גם אוהבת סקס. לא הייתי נכנסת למקצוע הזה אם לא הייתי אוהבת את זה", היא מספרת, "אז מצאתי דרך להרוויח כסף מעשיית משהו שאני אוהבת, שיווק כישרון המין והליבידו שלי". לדבריה, גם בנישואיה ובמערכות יחסים אחרות שהיו לה הסקס זה מה שהיה הכי מיוחד עבורה.



צילום מסך
צילום מסך