בית הדין הארצי לעבודה ידון הבוקר (שלישי) בבקשתה של אשת ראש הממשלה לערער על פסק הדין שהורה לה לשלם פיצויים לעובד לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי בגין תנאי העסקה פוגעניים. בבקשת הערעור ניסתה נתניהו, באמצעות עורך דינה יוסי כהן, לקעקע את אמינותו של אב הבית שלה לשעבר. לטענתה, בין היתר, כל בית דין סביר היה מגיע למסקנה כי עדותו של נפתלי על כך שהיא שותה שלושה בקבוקי שמפניה ביום שקרית. 


"ברור שהאדם הממוצע, ובוודאי אדם במשקלה של המערערת, אינו מסוגל לשתות שלושה בקבוקי שמפניה ביום", נכתב בבקשה, "בפרט אם הוא עובד כפסיכולוג מומחה בשירות הציבורי ונושא במטלות רבות מתוקף מעמדו, או 'מנהל את המעון ביד רמה'".

נפתלי התייחס לערעור ואמר כי "השמפנייה זה לא הנושא פה, אלא מה עושים לאדם כמוני". הוא הוסיף בשיחה בתכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM: "אני מזגתי לה שלושה בקבוקי שמפניה ביום, זה היה מתחיל מהצהריים וממשיך עד הלילה".



לדברי אב הבית לשעבר, יכול להיות שמה ששרה אומרת זה אמת לאמיתה - אדם במשקלה לא יכול לשתות שלושה בקבוקי שמפנייה ביום, והטענה שהיא לא יכולה לתפקד כפסיכולוגית בשירות הציבורי כשהיא שותה שלושה בקבוקים. "תוסיפו לזה כמה שהיא עבדה בכלל בתקופה הזו, שלוש ארבע שעות ביום", אמר. הוא הסביר כי בחר להתראיין מפני ש"כולם שוכחים את הנושא המרכזי - התעמרות בעבודה, וכל מה שקורה לבן אדם שחושף את הדברים האלה כשאין היום חוק בנושא במדינה - וזו הסיבה שגררו אותי לבית המשפט".

נפתלי התייחס לתביעה ואמר כי "זה עניין של עיקרון ולא של כסף, חשוב מאוד שאנשים שנפגעים בעובדה יתלוננו". הוא הוסיף כי השאלה האם שרה תגיע לדיון או לא אינה מעסיקה אותו וטען כי חוקרים פרטיים עוקבים אחריו: "מחפשים לתפוס אותי על הדבר הכי קטן, תראו מה עשו לי מהרגע שיצאתי נגד בית ראש הממשלה - אני מנעתי את הפגיעה הבאה בעובדים שם".