מתברר שאורן חזן רגיל להיות על הגריל עוד מלפני שהושבע לתפקיד חבר כנסת: חבר הכנסת הבולט מהליכוד, עלה היום לבמת הכנסת וניצל את יום העסקים הקטנים בשביל לשתף את המליאה בכמה זיכרונות מהימים בהם ניהל דוכן שווארמה בעיר אריאל. "בעוונותי הרבים הייתה לי שווארמה. לא מספרים על זה, זה פחות מעניין, אבל אומרים שזו שווארמה מספר 2 בארץ", אמר ח"כ חזן. "קראו למקום באבא גריל בר. אחלה באבא שבעולם, אתה רוצה באבא בסבבה", התפייט חזן. 




 
"כל בוקר באריאל - פורס את הבשר, מטגן אותו, מטבל אותו, פורס את השיפוד, עומד 14 שעות על הרגליים. עומד, חותך, פורס, מגיש, חומוס, צ'יפס, סלט, אמבה. בשבילך לקחת, לארוז. אבל לצד האהבה של לתת בשפע, כי אוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל, הזעתי בשווארמה ליד התנור החם אבל לא רק בגלל חום התנור", אמר חזן והתחיל להסביר על הקשיים הביורוקרטיים והרגולטוריים הגדולים הם נתקלים היו עסקים קטנים בישראל, קשיים שחזן מבקש לפתור. "הזעתי בגלל התקנות החדשות מול ביטוח לאומי, מול שוטף 30, שוטף 60, שוטף 90 ובסוף נשטף עם הרוח ואתה לא רואה את הכסף לעולם".

"אני כמי שהיה בעל עסק קטן צעיר מכיר את המצוקות שאנשים פה, חברי כנסת, לא מבינים. זה נופל על הכיס הציבורי. כל יום שאנחנו חושבים שאנחנו תורמים לעובדים אנחנו גוזלים ליוקר המחיה. אם לא נעצור – נמצא את עצמנו בהתמוטטות של העסקים", אמר.

"אני רואה פה חוקים שמאבדים כל כיוון, יום חופש, יום מנוחה, ויום הנקה, ויום מסירה, ויום הנקה, ויום חיבוק ויום שיקשוק וחגיגה שלמה. חבר'ה, תתעוררו מחר בבוקר בעלי עסקים לא ירצו להעסיק נשים", זעק ח"כ חזן.