פיגוע דקירה בדרום הר חברון: אזרח ישראלי כבן 33 נפצע היום (רביעי) באורח קל לאחר שנדקר בגפיו על ידי מחבל בחוות מור. המחבל נורה על ידי הפצוע ונהרג. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי, כשהוא בהכרה מלאה ומדמם. 



אחד מגיבורי האירוע היה כלבם של בני המשפחה, שקפץ על המחבל ונשך אותו. על פי עד ראיה, בעל החווה פגש את המחבל מחוץ לבית כשברשותו שני סכינים ונכנס חזרה על מנת לקחת את האקדח. המחבל נכנס אחריו  וניסה לדקור אותו בגבו, אולם ללא הצלחה. בשלב זה הכלב של המשפחה קפץ על המחבל ונשך אותו, מה שאפשר לבעל הבית להגיע אל הנשק ולירות במחבל.



מדוברות המועצה האזורית הר חברון, נמסר כי כשעתיים לפני האירוע, זיהה בעל החווה ערבי עם עדר מתקרב לחווה בקרבה חריגה. הוא קרא לסיור צבאי שהרחיק את הרועה מהמקום. בהמשך הגיעו שוטרים לחווה והוא הגיש תלונה. השוטרים עזבו את החווה כחצי שעה לפני חדירת המחבל".
 
שמואל קורן, חובש בכיר במד"א שטיפל בפצוע, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע בהכרה מלאה ומתהלך במקום. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה כשמצבו קל ויציב".



שלשום אירע ניסיון פיגוע במעבר קלנדיה. אישה שהגיעה למחסום והלכה במעבר המיועד לכלי רכב, נצפתה כשהיא אוחזת בדבר מה. אנשי כוחות הביטחון הפועלים במעבר קראו לה לעצור, משלא נענתה בוצע נוהל מעצר חשוד והיא נוטרלה.