חבר הכנסת מיקי זוהר ממפלגת "הליכוד" הציע לספח את שטחי יהודה ושומרון ולהעניק לפלסטינים את מלוא הזכויות האזרחיות למעט הצבעה לכנסת. מגישי תוכנית הבוקר של 103FM, שי גולדשטיין, אורי גוטליב ולאה לב התקשרו אליו ושמעו ממנו הסבר: "את ההצבעה לכנסת הם (הפלסטינים) יוכלו לרכוש באמצעות חובה שכל אחד במדינת ישראל ממלא, שירות צבאי או שירות לאומי. הם לא חייבים לשרת בצבא. הם יכולים לשרת בבתי החולים, לעזור ולתרום למדינה כמו כל אזרח. אנחנו מצפים מכולם לעשות את זה. כמובן שזה לא חייב להיות צבא, כמו שאנחנו לא מחייבים כל אחד ללכת לצבא, אלא אם כן הוא בוחר לעשות שירות אחר למען מדינת ישראל".

גולדשטיין שאל מה יקרה אם כל הערבים ירצו להתגייס לצה"ל. "זה יהיה מצוין", השיב ח"כ זוהר, "יהיה לנו צבא מאוד מאוד חזק. כי בסופו של דבר, העניין הוא שאתה עוד לא רוצה לסמוך עליהם, בזמן שאני כן סומך עליהם, שהם יכולים לחיות איתנו בשלום".

"העניין הדמוגרפי זה ניואנס שאני מכיר אותו, רק שהוא קצת מנוגד למציאות", הוסיף זוהר. "אל"ף, אנחנו מתרבים יותר מהם, ברוך השם. שנית, יש ברחבי העולם מיליוני יהודים שצריכים כבר להגיע ארצה, לחזור ולחזק את המדינה הזו. בסופו של דבר אנחנו הרבה יותר מהם".

"מי מתיפייף בפני כל העולם כל הזמן?"

גוטליב שאל את זוהר איך הוא יכול לדבר על זכויות מלאות לפלסטינים בעוד הלב שלו אומר כי הוא לא בעדם בשום דרך. "זה לא נשמע אמין", הבהיר. ח"כ זוהר הגיב: "ההבדל ביני לבין אחרים הוא שאני ריאלי ואחרים שאננים. כי הם לא הולכים לשום מקום. 2.5 מיליון איש יישארו פה עד יום מותם, בארץ ישראל שלנו היפה והקדושה. ואנחנו צריכים לחיות איתם".

גולדשטיין תיקן את זוהר ואמר שהוא לא מדבר על ערביי ישראל אלא על הפלסטינים, שלא חיים פה, אלא בעזה וביהודה ושומרון. ח"כ זוהר הבהיר: "עזה היא חלק מהארץ שלנו. אני רוצה חיים משותפים בשלום, בשגשוג ובפריחה, תוך כדי שמירה על העיקרון של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מי מתיפייף בפני כל העולם כל הזמן?".

גולדשטיין אמר שבחיים משותפים היהודים לא ישלטו, אלא תהיה 'מדינת כל אזרחיה'. ח"כ זוהר הגיב: "אני לא מכריח אף אחד לחיות פה. אני מאפשר לכל אחד לחיות פה בשלום ובשלווה. מנחם בגין אמר שאם מישהו רוצה לעקם את האף, אז לא נורא, שיהיה לו אף עקום. הם לא חייבים לחיות פה. אפשר לחיות פה בצורה שאי אפשר לאפשר לחיות בשום מקום אחר. לך לערביי ישראל ותביא לי אחד שרוצה לעזוב".

גולדשטיין זעם: "את הרעיון שלך, של לחיות יחד במדינה יהודית שהיא לא 'מדינת כל אזרחיה' הם לא רוצים". זוהר השיב: "עם כל הכבוד, בסופו של דבר הציבור מחליט". גולדשטיין הטיח בו: "אתה מוכר לאנשים שהערבים רוצים לחיות במדינה יהודית, אבל זה שקר, אתה משקר. תגיד את האמת". ח"כ זוהר ענה: "אני אומר רק את האמת. השוני ביני לבין אחרים הוא שאני אומר רק את האמת ואחרים מוכרים סיפורים. אני אומר שהפלסטינים רצים לחיות פה, בישראל, תחת שלטון ישראלי. אגב, גם ב'מדינת כל אזרחיה' יהיה שלטון ישראלי". גולדשטיין תיקן: "אתה מתכוון לשלטון יהודי והם לא רוצים לחיות במדינה יהודית. אל תמכור סיפורים". זוהר ענה: "מדינה יהודית ודמוקרטית עם רוב יהודי".