שוב מסתבך? ראובן עובד הוא כדורגלן העבר אשר נחקר בחשד לסחר בסמים, כך הותר היום (שני) לפרסום. בית משפט השלום בבאר שבע האריך בשעות הצהריים את מעצרו של עובד בארבעה ימים ואף התיר לפרסם את שמם של חלק מהמעורבים. כזכור, בשעות הבוקר נעצרו החשודים לאחר שבדירה בה שהו אותרו עשרות בקבוקים של קוקאין נוזלי.  



מדובר בדירתו של אחד החשודים, משה בן עמי, שגם מעצרו הוארך בבית המשפט. שמם של שאר המעורבים טרם הותר לפרסום. פרקליטתו של עובד, עו"ד מירי שי, אמרה במהלך הדיון בעניינו כי להערכתה מדובר ב"מעצר לחץ" שיש בו כדי להשיג לכאורה פרטים על המעורבים האחרים. לדבריה, "המשטרה עשתה הצגה לתקשורת בשל היותו של עובד שחקן מפורסם ומוכר".



שוב מסתבך? ראובן עובד. צילום: עדי אבישי



פרודתו של עובד התלוננה: הוא התכוון לחטוף אותי

אין זו הפעם הראשונה ששחקן העבר נעצר. בחודש נובמבר האחרון התלוננה פרודתו של עובד על תקיפה. לדבריה, הוא הכניס אותה בכוח לרכבו, נטל ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה והתכוון כביכול לחטוף אותה בניגוד לרצונה. האירוע התרחש ברחובות ולאחר שבת הזוג התלוננה, השחקן נעצר ע"י המשטרה. 

לאחר חקירתו הוא הובא לבית המשפט, שם פרודתו שינתה את גרסתה והעידה כי האירוע לא התרחש וכי היא בדתה אותו מליבה. השופטים לא קיבלו את גרסתה החדשה והחליטו על הארכת מעצרו.
עובד בן ה-33 נחשב לכישרון ענק כשעלה כבר בגיל 18 לבוגרים של מכבי תל אביב ובעונתו הראשונה זכה בגביע. הוא זכה עם הצהובים באליפות בעונת 2002/03, אבל מאז חלה התדרדרות ביכולתו והוא שוחרר מקריית שלום. עובד לא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה ונדד בין 14 קבוצות כשהוא מסיים את דרכו בליגה ג' באליצור יפו. בין השאר שיחק כקשר בהפועל תל אביב ובבני יהודה ובגראץ מהליגה האוסטרית.