הדומגנית ומגישת הטלוויזיה הרוסיה, ויקטוריה בוניה עוררה סערה ברשתות החברתיות לאחרונה, לאחר שהעלתה את חוויותיה ממפגש עם שוטרי בארה"ב.


בוניה, 37, דוגמנית פלייבוי לשעבר, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי נעצרה ונחקרה בידי המשטרה בנמל תעופה בלוס אנג'לס, בחשד לריגול. היא הוסיפה כי השוטרים שאלו אותה לגבי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ולקחו אותה הצידה לאחר שמצאו בבעלותה כרטיס של Spy-Land, חברה לייצור מצלמות נסתרות.

 

Sunday is my favorite day #LosAngeles Люблю воскресенья #LA

A post shared by Victoria Bonya ♐️ (@victoriabonya) on


"זו הייתה מכה של ממש", היא כתבה, והסיפה כי הייתה בטוחה שיגרשו אותה מהמדינה. "במקום לשאול אותי שאלות אמיתיות על סיבת הביקור שלי, הוא התחיל לדבר על הק.ג.ב". בנוסף לתשאול, המזוודה שלה נסרקה והקצינים המשיכו לשאול האם היא מרגלת של הארגון החשאי.


"התחלתי לצחוק, באמת חשבתי שמדובר בבדיחה, עד ששאלו אותי את אותו הדבר בפעם השלישית". לטענתה, היא הצליחה להשתחרר רק לאחר שהראתה לשוטרים את החשבונות שלה ברשתות החברתיות.



נכון להיום, יש לבוינה מעל 1.9 מיליון עוקבים בטוויטר וכמעט חמש מיליון עוקבים באינסטגרם. לאחר ששיתפה באינסטגרם את סיפוריה עם עוקביה, רבים מיהרו להגיב ולנחם. 


היו מי שניסו לעודד אותה ואמרו שהשוטרים בסך הכל חיפשו תירוץ לשהות במחיצתה של אישה כה יפה, ואחר כתב "את נראית כנערת בונד, זו הסיבה לכך שתחקרו אותך"