זכה לכבוד: לפארל ויליאמס מגיעים איחולי מזל טוב. הראפר האמריקאי בן ה-43 זכה השבוע לכבוד מיוחד בחסות ממשלת צרפת, שהעניקה לו אות הוקרה על תרומתו לתחום האומנות בטקס שנערך בתחילת השבוע בסמוך למוזיאון הלובר שבפריז. מי שהעניקה לו את האות המכובד הייתה שרת התרבות של המדינה, אודרה אזולאי. 



בנאום התודה שלו אמר המוזיקאי, שניכר היה שהתרגש מאוד מעצם המעמד, כי בשבילו צרפת היא מרכז האומנות העולמי. כמו כן, הוא לא שכח להודות לשרה והוסיף כי הוא מעריך מאוד את מדינתה. כזכור, בעבר ניתן פרס דומה גם לאלטון ג'ון, ואן מוריסון ואחרים.



 


הזמר מאחורי אמריקן פאי מסתבך

מי לא מכיר את הלהיט הגדול של המוזיקאי דון מקלין "אמריקן פאי", שאף זכה לקאבר מפורסם של המלכה האם מדונה? ובכן, מסתבר שסיפור חייו של הזמר, מוצלח הרבה פחות מהלהיט שלו מ-1972. בחודש יולי האחרון מקלין הודה באלימות משפחתית, באיומים, בגרימת נזק ובעבירות אלימות נוספות כלפי רעייתו לשעבר, וכעת, אשתו הנוכחית, פטרישיה מקלין, הוציאה נגדו צו הרחקה לשנתיים שלמות.

מקלין אמרה כי היא שמחה על הוצאת הצו, וכי שלושים שנות הנישואין עם הזמר הספיקו לה. עורך דינו של מקלין הוסיף כי הזמר מעוניין להמשיך הלאה בחייו.

דון מקלין. שוב מסתבך. צילום: AFP


פרויקט 72 – והשבוע: איה זהבי פייגלין

האם שמעתם כבר על פרויקט 72? אז אם טרם יצא לכם להכיר שימו לב: מדובר על יוזמה חדשה של eco99fm, שמטרתה לעשות כבוד לאומנים ישראלים, כאלה שיכול להיות שאתם עדיין לא מכירים לגמרי, וחבל שכך. בכל סוף שבוע, ולמשך שבעים ושתיים שעות בלבד, יעלה לאתר ולאפליקציית eco99music פלייליסט ערוך ומוכן להאזנה עם שירים נבחרים של אומן אחד.

כן, הבנתם נכון, כל סוף שבוע מוקדש ליוצר אחר, ובסוף השבוע הקרוב, היוצרת איה זהבי פייגלין, סולנית להקת "כל החתיכים אצלי" שצפויה להשיק בחודש הבא אלבום חדש בשם "אמריקה", היא זו שתזכה לכבוד. מבחר שירים מאלבומיה של זהבי פייגלין תוכלו למצוא ממש עכשיו באתר ובאפליקציית eco99music. שתהיה לכם האזנה נעימה.