האם הנסיך הארי ייאלץ להגיע בגפו לחתונתה של פיפה מידלטון? ה"דיילי מייל" דיווח כי אחותה של הדוכסית קייט מידלטון שוקלת להורות כי רק בני זוג נשואים יוכלו להשתתף בחתונתה בעוד כחודשיים, כדי שחברתו של הארי, השחקנית מגאן מרקל, לא תגנוב את אור הזרקורים. בשבוע שעבר השתתפו הארי וחברתו בחתונה של אחד מחבריו הקרובים של הנסיך באיים הקריביים. מאחר שזו הייתה ההופעה הפומבית המשותפת הראשונה שלהם, והשחקנית האמריקאית גם ענדה שרשרת בשווי 5,000 ליש"ט, הופנו כל העיניים לעבר הזוג הנוצץ.



אתמול דיווח הצהובון הבריטי כי מידלטון, שחוששת כי כוכבת הסדרה "Suits" תגנוב לה את ההצגה כאשר היא תתחתן עם המיליארדר ג'יימס מתיוס ב־20 במאי, שוקלת להפעיל כלל בשם "אין טבעת, אל תביאו!", שקובע כי רק בני זוג נשואים או מאורסים יוכלו להגיע עם המוזמנים.



"היא ראתה כיצד כל העיניים הופנו לעבר מגאן במקום לעבר לארה (הכלה) בשבוע שעבר", אמר אחד ממקורביה של מידלטון ל"דיילי מייל". "המצב היה מלחיץ מאוד גם עבור הארי. פיפה ואמה קרול תוהות אם הנוכחות של מגאן עלולה לגרום כאוס בלתי רצוי". עדיין לא ברור מה תהיה ההשפעה על היחסים בין הנסיך לבין אחותה של גיסתו אם אכן מרקל לא תוזמן בסופו של דבר.



הארי ופיפה נראו קרובים מאוד בחתונתם של מידלטון והנסיך וויליאם לפני כשש שנים, ואף נפוצו שמועות כי הם עשויים לצאת יחד. הארי גם קרוב מאוד לאחיו ולדוכסית, והם מבלים יחד לעתים קרובות. בתוך כך, על פי מקורות שונים, הקשר הרומנטי בין הארי לבין מרקל מתהדק, ואף עשוי להתקדם לעבר חתונה. בחודש שעבר הוא הציג את חברתו השחקנית לאחיו ולגיסתו ולילדיהם בבית המשפחה, ומקורבים ציינו כי גם ההופעה המשותפת בחתונה בקריביים מעידה על הכיוון של היחסים.



"זו הפעם הראשונה שבה היא והארי יוצאים לחברה כל כך בפתיחות, וזהו צעד משמעותי", אמר מקור המקורב לשניים. "אל תטעו, הוא לגמרי בעניין לגביה. זה יכול ללכת עד הסוף".