עונת הפריחה: בימים אלו מציגה רשת פקטורי 54 את קולקציות אביב־קיץ, שכוללת גם מותגים חדשים שנכנסו לרשת. הקולקציות שמציגה הרשת הן בדגש על פרחוניות אביבית, עם הרבה הדפסים קיציים, בדים רכים בעלי תנועה וצבעוניות של אדום, כתום, ירוק, כחול, צהוב, פודרה, שחור ולבן.



אצל קלווין קליין קולקשיין, למשל, בית האופנה האמריקאי שהוקם ב־1968, ניתן לראות גזרות נקיות ופלטת צבעים מונוכרומטית. העונה יש למותג פריטים מבדים נשפכים, חליפות חצאית מבד משי, שמלות מידי בהדפסי נקודות, שמלת סריג בחיתוך א־סימטרי, חולצות מכופתרות בגזרת סלים לגברים, מכנסי ברמודה ועוד.



בקולקציה של המותג אלכסנדר מקווין ניתן לראות קו גותי, עם נגיעות של רומנטיקה, ושימוש בהדפסים של גולגולות, פרחים ועור. ג'ייסון וו, המעצב הקנדי יליד טייוואן, מציג העונה שמלות ערב רשמיות לצד מראות קלילים יותר, בפלטת צבעים של ורוד, צהוב וכחול נייבי.



המותג Alexis של אנה ואלכסיס ברברה מציע העונה שמלות בעלות כתפיים חשופות ושסעים, חולצות מכופתרות אך חשופות כתפיים, שמלת פסים, שמלת מקסי ועוד. בית האופנה האוסטרלי צימרמן מציג בגדי חוף ובגדי ים בסגנון בוהמייני בצבעים עזים והדפסים נועזים.



בגזרת הנעליים, מציע ג'ימי צ'ו נעלי סטילטו, סנדלים בעלי עקב קטן, נעליים המשלבות טכניקת חיתוכי לייזר, סניקרס וסנדלי פלטפורמות.



טווח מחירים: 699־17,990 שקלים. להשיג בסניפי הרשת. 


שובם של הפרנזים


פריטי בלרינס מקבלת את האביב בצבעוניות עליזה. הרשת, שמתמחה בנעלי בלרינה, שמה דגש העונה על נוחות ואופנתיות. לדגמים הקלאסיים של המותג מצטרפים צבעים, חומרים וטקסטורות חדשות.



נוסף לכך, זה שתי עונות מציג המותג נעלי סניקרס. הפעם ניתן לראות אותן בטקסטורות חדשות, כמו עור מחורר ותחרה. בקולקציית האביב ישנו דגש על הדפסים, שהבולטים בהם הם פרחים במגוון צבעים. דבר נוסף שבולט הוא החזרה למראה הטבעי, עם צבעי בז' וקאמל, שילובים של פרנזים וקליעות. 


הדפסי פרחים במגוון צבעים, צילום: ניר יפה
הדפסי פרחים במגוון צבעים, צילום: ניר יפה



טווח מחירים: 649־1,490 שקלים לנעלי נשים, 399־599 שקל לילדות. להשיג בסניפי הרשת.

חדשות האופנה

מידה טובה
ליה לונדון, רשת ההלבשה התחתונה ששמה דגש על התאמה אישית ומדויקת לגוף הנשי, מציגה ארבעה מותגים עיקריים: "וואקול", שמתמחה בלוק סקסי; "פרייה", הפונה לקהל הצעיר; "פנטזי", המותג המיועד לקהל הבוגר בלוק מעט סקסי; ו"אלומי", לנשים שמחפשות פריטים איכותיים במידות גדולות.
הקולקציה העונה מתמקדת בצבעוניות חזקה של אדום, ירוק, כחול וסגול, לצד פריטים אפורים וורדרדים. בהתאם לטרנדים, הפריטים בקולקציה משלבים תחרות והדפסים פרחוניים רכים.

נוסף לכך, יש ברשת קולקציה רחבה של בייבידול עד מידה XL. מי שזקוקה למידה גדולה יותר יכולה להזמין ללא עלות נוספת. כמו כן, ברשת יש חזיות ספורט ופריטים משלימים לכושר מבד מנדף שמונע סימני מתיחה. יש גם גוזיות תחרה שמתאימות לנשים בעלות חזה גדול, ולא רק לנערות.

שמים דגש על התאמה אישית לגוף הנשי. ליה לונדון, צילום: יח"צ
שמים דגש על התאמה אישית לגוף הנשי. ליה לונדון, צילום: יח"צ


טווח מחירים: 50־500 שקלים.

משחקי ניגודים
רשת ההלבשה התחתונה FEMINA מציעה קולקציה של פריטים רכים עם טאץ' סקסי. יש בה שימוש רב בבד משי, רקמה ותחרות. ניתן לראות שהקולקציה עובדת על משחק של ניגודים: מבריק מאט, שקוף־אטום ומשחקי טקסטורה. הצבעוניות של הקולקציה רכה מצד אחד, אך דרמטית מצד שני וכוללת צבעי פודרה, לבן ואפרסק, אל מול סגול, אדום ובורדו.

פריטים רכים עם טאץ' סקסי. צילום: שי יחזקאל
פריטים רכים עם טאץ' סקסי. צילום: שי יחזקאל


טווח מחירים: 39.90־299.90 שקלים.


סופרמרקט אופנתי
בסוף השבוע יתקיים לראשונה אירוע האופנה Supermarket, שבו ייקחו חלק 65 מעצבי אופנה, אקססוריז ונעליים. הדגש הוא על ייצור מקומי, שמוצע בהנחה של 50% ומעלה. בין המציגים: קום איל פו, גרטרוד, מיזו, גוסטה, מיכל בן עמי, נפתול, הגר סתת, מדוזה, פיו פיו, Hoko, ברק להב, ג'רי שי, Sister M, רוני קנטור, תמר פיס ועוד.

שמלת גולף אדומה ב-220 שקלים במקום 480 ב-Supermarket. צילום: רוני כנעני
שמלת גולף אדומה ב-220 שקלים במקום 480 ב-Supermarket. צילום: רוני כנעני


17/3, 9:00־18:00; 18/3, 10:00־19:00. נמל יפו, מחסן 2. מחיר כניסה: 10 שקלים.