אנו חיים בתקופה שבה עושים עניין גדול מגודל איבר המין, כך שלא פלא שרבים מהגברים חשים צורך לשקר באשר לנתונים הטבעיים שלהם, כדי להרשים נשים וכן את חבריהם הגברים. איבר המין הגברים הוא מקור לגאווה או מבוכה, תלוי את מי שואלים. לכן זה אולי לא מפתיע שרבים הם הגברים שנוהגים לשקר בנושא, ואפילו יש לכך גיבוי מדעי.

סקר שנערך לאחרונה באתר ההיכרויות SaucyDates.com בדק אילו מדינות גברים נוטים הכי הרבה להפריז בנתונים ה"טבעיים", ובאילו הם הכי צנועים בכל הנוגע לגודל האיבר שלהם. במהלך הסקר, ביקשו הסוקרים מגברים להעריך מהו גודל איבר מינם כשהוא זקוף. לאחר מכן הסוקרים השוו את ממוצע כל התשובות לאלו של נשים, אודות גודל איבר המין של הפרטנר האחרון שלהן
על פי התוצאות, באוסטרליה הגברים נוטים להגזים יותר מאשר בכל מדינה אחרת באשר לגודל איבר מינם. במדינה זו, ממוצע גודל איבר המין על פי התשובות הוא כ-18 ס"מ, בעוד נשים במדינה זו טענו שהוא מגיע לגודל של 14 ס"מ. אך האוסטרלים לא לבד, וגם בארה"ב גברים נוטים לספר סיפור שונה מכפי שהוא במציאות. ממוצע גודל איבר המין, על פי התשובות הוא 18.4 ס"מ, בעוד הנשים טענו שהוא מגיע רק לגודל של 16.9 ס"מ. קצת אחריהם בהפרזה נמצאים הבריטים, שם הממוצע של איבר המין הוא 17.5 ס"מ לפי הגברים, ו-16.9 ס"מ מפי הנשים.

לצד מגזימים אלו, קיימים גברים צנועים למדי. קנדה ידועה כמדינה מנומסת, ולפי הסקר גם כמי שהגברים אצלה הכי כנים, לפחות בכל הנוגע לגודל איבר המין שלהם. שם ממוצע התשובות של הנשים היה 17.65 ס"מ, ותשובת הגברים הייתה גבוהה יותר רק ב-0.3 ס"מ. אחריהם בסולם הצניעות היו הגברים בהודו, אשר נטו להעריך את גודל האיבר שלהם כקטן יותר ממה שהוא באמת. בעוד הנשים בהודו טענו שגודל האיבר בממוצע הוא 16 ס"מ, ממוצע תשובות הגברים היה קטן יותר ב-0.6 ס"מ.

 SaucyDates.com .ממצאי הסקר
SaucyDates.com .ממצאי הסקר