אז מה יש לנו הפעם בחדשות האוכל? מלא המבורגרים לטעום, בר בולגרי שהחליט להיות יווני, טיול של בירה ואוכל בחיפה ודוכן סנדוויצ'ים קטן ומושלם. תהנו. 


הבולגרי שהופך ליווני - 'שישקוֿ'


מדי יום שני מתחילה חגיגה יוונית ב'שישקו' - הבר הבולגרי הכי שמח בתל אביב. בימים אלה יהפוך השמן הבולגרי לטברנה יוונית שמחה וצוהלת על כל המשתמע מכך. בתפריט: מהשעה 20:00 - מוזיקה יוונית/דיג'יי סלוניקאי/אוזו בשפע/רצינה - יין פטישים יווני/מאזטים/טלה עם צזיקי/מאיה טישלר רוקדת על הבר/גרעינים שחורים בשביל האווירה.

להזמנת מקום
הר סיני 2, תל אביב (מאחורי בית הכנסת הגדול).


סיורי 'גינס' ואוכל בחיפה


מותג 'גינס', בשיתוף העמותה לתיירות ונופש בחיפה, משיקה: סיורים אינטימיים ואותנטיים לקהל הרחב לפאבים בחיפה שהפכו למוסדות תרבות אייקונים. בין הפאבים: "מעיין הבירה" (1962), "העוגן" (1942), "הסנדק" ׁ(1979) ו"קלמנס" (1992). הסיורים בהדרכת חברי "סנהדרינק". המחיר: 150 ש"ח לאדם. המחיר כולל: הדרכה, שלושה שלישים של 'גינס' ותשע מנות משותפות לאורך כל המסלול בסה"כ.

לבירור, פרטים והרשמה ניתן לבקר בעמוד הפייסבוק של 'גינס' ובאתר העמותה לתיירות ונופש בחיפה. כמן כן, ניתן להזמין סיורים פרטיים לקבוצות ולאירועים משפחתיים.

מוזס חובקת עולם


רשת המסעדות 'מוזס' השיקה תפריט המאחד את מנות הזהב מכל השנים - מבחר של 13 המבורגרים קלאסיים ומיוחדים: החל מההמבורגר הקלאסי, דרך מנת הדגל של מוזס ה"ארטבורגר" ועד מבחר שלם של המבורגרים חובקי עולם שמעתה יהיו קבועים בתפריט בכל ימות השנה לצד מנות חדשות.

הזמנו לעצמנו כמה המבורגרים לטעימה ולהלן התוצאות: ה'ארטבורגר' בהחלט נשאר אחד ההמבורגרים הכי טובים של מוזס, הוא עסיסי, גדוש בטעמים והלחמנייה יודעת לאכלס אותו בחוזקה. ה'ספייסי הינדי' העיף את כולנו - מי חשב שצ׳אטני צ׳ילי יצליח לאחד גברים ונשים לכדי הסכמה אחת. פיקנטי ועסיסי וכזה שלא בא לך להפסיק לנגוס בו - אנחנו בעד להשאיר.

המבורגרים חובקי עולם במוזס. צילום: אנטולי מיכאלו
המבורגרים חובקי עולם במוזס. צילום: אנטולי מיכאלו


ה'פרנץ בורגר' קיבל ביקורות מעורבות. נבטי החמנייה רק הפריעו בדרך והשילוב של הגבינה הכחולה, גבינת העיזים ותוספת השמנת המתובלת העמיסו מאוד על המנה. הצ'יזבורגר הכי איכזב כשהתגלה כמנה מאד משעממת נטולת עניין שחבל בכלל להכניס לתפריט כמנה ספציפית. סגרנו עם היפני הגדול שכבש אותנו כמו כל דבר יפני, גדוש בבצל כבוש הכניס מלא טעם ומיונז וואסאבי שנתן את הפאנץ'. וואו. באמת טעים. תמעיטו מעט בטריאקי ואנחנו שלכם לעד.

לכל הסניפים - 9449*.

'אגאדיר' וכריך העוף


'אגאדיר' לא נשארת חייבת ל'מוזס' ואחרי שנתנה לכולנו חודש תוספות ללא הגבלה עד שנחנקנו, היא יוצאת בהמבורגר עוף שמפתיע לא מעט. לא קל להכין המבורגר עוף שיהווה תחרות לבקר ויהיה עסיסי. 'אגאדיר' עשו פה עבודה טובה. ההמבורגר מגיע כקציצה במשקל 180 גר' ברוטב חלבי, סטייל רוטב קיסק, שמעט משתלט. אבל כל הקונפיגורציה יוצאת מאד טעימה. אני הוספתי חזה אווז למעלה, מה שהקפיץ את השומניות והטעם המעושן ויצר מנה מדהימה בעיני.


דלישס וההמבורגר בשוק אלנבי


סוגרים את ההמבורגרים עם 'דלישס' שתמיד ידעו לייצר כריכי בשר מטורפים והנה הם עכשיו מתמקמים להם גם בשוק אלנבי עם אותם כריכי בשר אבל גם עם המבורגרים לא רעים בכלל. ההמבורגר של 'דלישס' מגיע כ-220 גר' של בשר בקר טרי, הכולל חלקי אנטריקוט ושפונדרה – מוגש בלחמנייה מתקתקה עם איולי חרדל ואיולי שום דבש. המחיר - 44 ש"ח. כמו כן, יש המבורגר ספיישל עם קורנביף מעושן שבהחלט היה שילוב קטלני. בנוסף, יש מגוון תוספות כולל אפילו ממרח פטריות כמהין. ההמבורגר עצמו מגיע כקציצה דחוסה מהרגיל ומאד משביעה. לא הייתי מוותרת על לחלוק גם איזה כריך קורנדביף 300 גר׳. תבטחו בי..

'דלישס' - נמל תל אביב / שוק אלנבי


רחל בן אלול ממאסטר שף עם דוכן כריכים ירושלמי


רחל בן אלול תפתח בתקופה הקרובה דוכן כריכים בלב ירושלים. התפריט יכלול כמה מנות שרחל הכינה בתוכנית, כמו הטורטייה הספרדית שכיכבה בגמר וגם כריכים כמו כריך טונה ואיולי קטלן, בגט פטריות וריקוטה, מרמלדת חבושים וגבינת קממבר, עוגת טרס לצ'ס ועוד, כל זאת עם הבטחה למחירים שפויים. אנחנו ממתינים.

שדרות בן מימון 13, ירושלים


'West Side' משיקה תפריט חדש


מסעדת הגורמה הכשרה 'West Side' במלון רויאל ביץ' תל-אביב משיקה תפריט חדש. לאחרונה הצטרפה למסעדה השפית-קונדיטורית ענת אלון. אלון זכתה בפרסים רבים ומוערכת מאוד בתחום.

מנה ב'ווסט סייד'. צילום: אנטולי מיכאלו
מנה ב'ווסט סייד'. צילום: אנטולי מיכאלו


היא עבדה בלא מעט מהמסעדות המובילות בישראל, ביניהן: קיטשן מרקט, יפו תל אביב, רפאל והאחרונה קוואטרו של השף משה אביב. בתפריט הקינוחים החדש בניצוחה ניתן ליהנות ממנות, כגון: פטריות אחרי הגשם, מוס שוקולד אפוי, ספונג' פיסטוק, פירות יער טריים ועוד ועוד. בתיאבון.