השמש שמבליחה מדי פעם מזכירה לנו שהאביב מתקרב, וזה אומר שכבר אפשר לדבר על משקפיים. באביב–קיץ 2017 למשקפיים יהיה תפקיד חשוב בלוק הכללי שלנו. אין ספק שהמשקפיים הם האקססורי הכי חשוב כשהשמש עולה, ועל כן כמו בבגדים גם כאן אנחנו מושפעים מטרנדים. לכאורה אין הרבה מה לשנות בפריט הקטן יחסית, אך כפי שתראו, בתי האופנה הגדולים מצליחים גם העונה לשדרג ולעדכן אותו.



הקיץ נוכל לראות מספר טרנדים בולטים, ובראש ובראשונה - האוברסייז. כן, גם פה הגודל קובע. השנה הגברים והנשים יוכלו להוכיח את זה במשקפיים במסגרת גדולה, שמכסה חלק נכבד מהפנים, בהשראת שנות ה־70. עגול זה נכון - לא רק אוברסייז שולט, אלא גם מסגרות עגולות סטייל הביטלס. בעונות הקודמות ראינו כבר התייחסות למשקפיים עגולים, אך העונה המעצבים ממשיכים בקו זה ומוסיפים צבעים רכים יותר ומשחקים עם הגדלים של המסגרת. ואם מדברים על צבעים רכים, אז כדאי שתפנימו שהעונה הפסטלים ישלטו גם בתחום המשקפיים. ורוד, ניוד, תכלת, סגלגל וצהוב יככבו לצד הצבעים הקלאסיים - שחור, כחול וחום. את הצבעים הפסטליים נוכל לראות העונה גם במסגרות וגם בעדשות, וכמובן בשילובים עם מתכות שונות.



כמו כן, בעונה הקרובה נוכל לראות שימוש נרחב בחומרים קלים וגמישים, שילובים של אבני סברובסקי, מתכות מלופפות ליצירת מראה חבלים, משקפיים בעלי גשר כפול, שילובים של עורות, הדפסי פרחים ועוד. באופן כללי, ניתן לראות שמקורות ההשראה העיקריים של המעצבים הם שנות ה–60–70, נגיעה של פאנק, לוק חתולי וניגודי צבעים.