בדיוק כשחשבנו שהטבע לא יכול להיות מוזר יותר, מגיחה עוד חיה הזויה לחיינו. תכירו את התרנגול הענקי, דמוי הגודזילה, שעושה לנו הרבה מאוד קונוטציות אם שווה לגדל אותו, לאכול אותו, או בכלל לא להתקרב אליו. לאחרונה הפך ויראלי ברשתות החברתיות סרטון קצרצר שחושף אמת מטרידה במיוחד, אך גם משעשעת. מסתבר שבאיזשהו מקום בעולם או ביקום מקביל מסתובבים להם תרנגולים ענקיים שהם בגודל של בן אדם או סוס פוני, או כל יצור ענקי אחר.

כפי שניתן לראות בסרטון, הגיע הזמן לרדת למחתרת כי תרנגולות ענק עומדות להשתלט על העולם, והן עושות זאת בצעדי ענק מלאי נוצות.

על פי הדיווחים, מדובר בזן של תרנגולות המכונה ברהמה, והוא אמיתי לגמרי. ודאי לא תופתעו לשמוע שמדובר בזן תרנגולות מהונדסות גנטית, הן פותחו בארה"ב מזן תרנגולות  גדולות שיובאו מסין בסביבות 1840. תרנגולות הגודזילה ידועות גם בכינוי "תרנגולות שנגחאי", או כפי שהיו מעדיפות להיקרא "מלכי כל העופות", או "אלוהים מה זה הדבר הזה לעזאזל?"

לא צריך להתאמץ כדי לראות שמאחורי התרנגול גודזילה בסרטון שהבהיל את האינטרנט מסתתר חבר ענק נוסף. יחד הן מתכננות מתקפה על המין האנושי
צמד תרנגולות הענק הספציפיות האלו שייכות לאדם המכנה עצמו בטוויטר  Fitim Sejfija, ולשמחתנו הוא העלה על כך סרטון לפייסבוק, לקבוצה בשם Shpeztaria Dekorative שמקורה בקוסובו.