צבעי הכחול־לבן לא מסתפקים ביום העצמאות ויהיו גם הצבעים של פסח הקרב. זאת לפחות על פי חברת “שקל בית מותגים”, שמציגה קולקציית צלחות מסדרת “אפטאון בלו” של קורל מבית קורנינג. הסטים בכחול ולבן מעוצבים בקו עדין, חלקם מעוטרים בחמסות ופרחים – שמשתלבים נפלא עם רוח החג. הכלים של קורנינג מצוינים לאירוח, הם קלים ודקים, אך חזקים ולא נשברים. הם מעולים למי שמארח הרבה וצריך לאחסן את הכלים במינימום מקום. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה.



מחיר: 849 שקלים לסט 16 חלקים. 4/4
ניתן להשיג באתר www.shekel4u.co.il


רב־שימושיות הוא גורם שאנחנו בהחלט מביאים בחשבון, כאשר אנחנו קונים דברים למטבח העמוס שלנו. זה מה שעומד גם מאחורי ה־SMARTOWEL, המגבת עם הכיסים של חברת B4Market. אילו שימושים כבר יכולים להיות למגבת, אתם שואלים? אז זהו, שהרבה. זוהי מגבת ארוכה עם כיסים לידיים, המאפשרת לשלוף פריטים חמים הישר מהתנור, וגם תוכלו להניח אותם ישר עליה, כי היא מעולה כמגן מתחת לסיר חם וגם סופגת נפלא מים מכלים רטובים. מגיעה בצבעים: אדום, אפור, שמנת וטורקיז.



מחיר: 30 שקלים. 3/4



אם נפל בחלקכם הכבוד (יש שיאמרו המפוקפק) לארח את המשפחה בחג, תשמחו לשמוע על ספר שייתן לכם את הטיפים הנכונים איך להרשים אותם. הספר “אירוח מושלם בקלי קלות” הוא מדריך למארח' שכתבו מעצבת הבית של קבוצת “פעמית”, שירן בן־שמעון לוי והעיתונאית מירי בן־דוד ליוי. הספר מספק טיפים לעיצוב השולחן, טיפים על שילובי צבעים ועוד. זהו ספר נוח לשימוש, שמיועד בעיקר למי שמחפש את הטאץ’ העיצובי הנכון ומתעצל לעשות גוגל.



מחיר: 128 שקלים. 2/4 


הספר "אירוח מושלם בקלי קלות". צילום: יח"צ
הספר "אירוח מושלם בקלי קלות". צילום: יח"צ




עוד דבר שיעזור לכם לשדרג את שולחן החג הוא המארז החגיגי של המותג “קוויק”. המארז, שמעוצב בזהב וכסף, כולל בתוכו מפיות לחות באריזה אישית. פתרון נוח, שלא תופס מקום רב על השולחן, בעיקר אם אתם מתכננים להגיש אוכל שמצריך אכילה בידיים.



מחיר: 14.90 שקלים למארז של 40 מפיות. 3/4



אם אין לחם תאכלו תפוחי אדמה. לקראת פסח החלטנו לנסות את ה־Potato Express של חברת “אחים הררי”. זוהי למעשה הכלאה בין מגבת לנרתיק (הם קוראים לזה כיס), שלתוכו אפשר להכניס את תפוח האדמה, והלאה למיקרוגל לארבע דקות. הנרתיק יוצר תנאי חימום אופטימליים, מה שעוזר לתפוחי האדמה להתבשל מבלי להצטמק. מניסיון אפשר לומר שהם אכן היו מוכנים בזמן, רק שצריך לבחור תפוחי אדמה בגודל הנכון להכניס לתוך הכיס. זה פתרון נוח, אם אין לכם עשר דקות פנויות.



מחיר: 25 שקלים. 2/4




Potato express. צילום: יח"צ
Potato express. צילום: יח"צ




רק הגיע האביב וכבר אנחנו מתחרפנים מהניקיון ומהאבק. אז לפני שאתם מתכופפים כדי לגרוף את המים אחרי השטיפה ושוברים את הגב, כדאי שתכירו את ה־PASSER. זהו סוג של גשרון שמתאים לבעלי המרפסות והבתים הפרטיים, שרוצים לגרוף את המים החוצה במקום לספוג אותם בסמרטוט. הגשרון מתחבר מעל מסילה ומאפשר מעבר של המים מבלי ללכלך אותה. האמת, רעיון פשוט ונוח, מוזר שלא חשבו עליו קודם. רק שהמחיר קצת יקר.



מחיר: 199 שקלים. 3/4
ניתן להשיג באתר Shopiz.com


הרעיון: להקל על הילדים להיגמל מבקבוק בעזרת כוסות ראשונות לשתייה ללא טפטוף. הביצוע של מותג “טומי טיפי”, המיובא בידי חברת “הנסיך הקטן”, הוא נפלא; הכוסות מעוצבות בהשראת הג’ונגל, והן בעלות זרבובית רכה, שלא מציקה לחניכיים, וידיות קלות לאחיזה. הן הצליחו להפתיע גם בחלק הפחות אהוב של הניקוי, וזאת בעזרת שסתום ולו שני חלקים. שמתפרק בקלות.



מחיר: 49.90 שקלים. 4/4



סדרת משקאות ענבים במהדורה מוגבלת לרגל חג הפסח של תפוזינה. בסדרה שני משקאות: ענבים ותות וענבים ופירות יער. בעוד השילוב עם התות יוצר משקה ממותק מדי, השילוב בין הענבים לפירות היער מרגיש טבעי וטעים. מה שבטוח, זהו תחליף טוב ליין התירוש שהילדים גומעים בחג.



מחיר: 5.90 שקלים ל־1.5 ליטר. 2/4