להעלות בעלי חיים על המטוס זה דבר אחד, אך כשאנחנו טסים אנחנו לא מצפים שחברינו השעירים יישבו איתנו. בטח לא אם הם חלקים וזוחלים על גחונם והם גם די גדולים ועם לשון ארוכה. ביום שלישי האחרון, הנוסעים בטיסה המסחרית לעיר אנקורג', אלסקה זכו להפתעה לא כל כך נעימה בדמות נחש ענקי. על פי אתר ה-BBC, לצוות המטוס נודע לראשונה על הימצאותו של הנחש לאחר שנוסע אנונימי התקשר לנמל התעופה, ואמר כי הנחש איתו הוא טס נעלם, ולדעתו הוא עדיין על מהמטוס.
 

אימה בשחקים. צילום מסך
אימה בשחקים. צילום מסך



הנוסעים גילו על המתרחש בדרך די מפחידה, לאחר שהטייס אמר בכרוז "נוסעים יקרים, יש לנו נחש במטוס , אך אנו לא יודעים היכן הוא". הנחש, שצבעו צהוב חיוור וגודלו מעל מטר, אומנם אינו מסוכן אך הוא עדיין גרם לבהלה גדולה בקרב הנוסעים.

 לאחר ההודעה על הימצאות הנחש על המטוס, החל הצוות לחפש אחריו בנחישות. הוא נמצא לבסוף בידי ילד שטיפס על כיסאו. הנחש, כך מסתבר ישן אותה עת והיה בחלקו מכוסה בידי תיק גדול בחלקו האחורי של המטוס. על פי אימו של הילד, הדבר גרם למהומה קלה. היא הסבירה כי לאחר שהנחש נמצא, הטייס הסביר לדיילים כיצד ללכוד אותו.

נחש גדול למדי. צילום מסך
נחש גדול למדי. צילום מסך



לאחר מכן, אחת הדיילות תפסה את הנחש בבטנו ושמה אותו בתוך שקית אשפה. הוא הונח בתוך ארגז אחסון במטוס, שם שהה עד סוף הטיסה.
 דובר חברת התעופה Ravn Alaska  וויליאם וולש הודיע כי החברה הודתה לנוסע על ההודעה המוקדמת, אך הוסיף כי הנוסע הפר את מדיניות נמל התעופה כי לא הצהיר על הנחש בפני צוות המטוס.

נחשים על המטוס. ציללום מסך
נחשים על המטוס. ציללום מסך