מעשה אבות סימן לבנים? זמר מפורסם, שהוא גם בנו של זמר מפורסם עוכב במהלך הלילה (ראשון) לחקירה בתחנת המשטרה ברחובות, בעקבות תלונה של בת זוגו על כך שתקף אותה באלימות והפך את הבית תוך שהוא שובר פריטים בבית. לפנות בוקר, התקשרה הצעירה למוקד 100 של המשטרה וטענה כי בן הזוג שלה משתולל בדירתה , שובר פריטים בבית וזאת אחרי שתקף אותה בברוטליות.



שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בדירה את המתלוננת וכן את בן זוגה, זמר צעיר ומפורסם ובנו של זמר ידוע ומוכר. לאחר מספר שעות חקירה, הזמר שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים. כעת, החקירה מתנהלת בחשד לגרימת להיזק לרכוש בלבד.

הדירה עצמה היתה מבולגנת כשפריטים שבורים זרוקים על הרצפה. לאחר שגבו עדות מהמתלוננת, החליטו השוטרים לעכב את הזמר הצעיר והמפורסם לחקירה בתחנה וזאת מחשש לשלומה של המתלוננת ולאחר שחשה לדבריה מאוימת.
 
נציין כי מדובר בזמר מפורסם במוזיקה הים תיכונית, בנו של זמר מוכר וידוע שבעברו הסתבך מספר פעמים בפרשיות אלימות במשפחה, גם הוא לאחר שתקף על פי החשד את בת זוגו ואיים עליה. עוד נציין, כי בשלב זה חקירתו של הזמר הצעיר טרם החלה וכעת מבצעים החוקרים הערכת מצב ראשונית.


בשבוע שעבר המשטרה עצרה זמר מפורסם, בן 40 תושב ת"א בחשד שתקף את בת זוגו וחבט בפניה. על פי החשד, השניים יצאו לבלות ובמהלך הערב התגלע ביניהם ויכוח שלאחריו יצאה המתלוננת מהרכב ברחוב אבן גבירול. החשוד יצא אחריה וכאמור חבט בפניה. המשטרה עצרה את החשוד ופתחה בחקירה. בדיון שנערך בבית משפט השלום בת"א שוחרר הזמר בתנאים מגבילים. 



האירועים הלו מצטרפים למקרה אלים נוסף בו היה מעורב זמר אחר. לפני כשלושה שבועות, אחרי שנדמה היה שהוא עושה דרכו חזרה לעולם המוזיקה, הזמר גילי ארגוב, בנו של אליל הזמר המזרחי זוהר ארגוב, נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו. זאת לאחר שבת הזוג התקשרה למוקד החירום של המשטרה ודיווחה כי היא נתונה למצוקה לאחר שנכלאה בביתה וכי בוצעה בה פגיעה פיזית.



שוטרים שהגיעו למקום עצרו את ארגוב, ובמקביל גבו תלונה מבת זוגו, שטענה בפניהם כי "הוא שותה אלכוהול בכמויות ומאבד שליטה".



שופטת בית משפט השלום בראשון לציון ריבה שרון, שהחליטה להאריך את מעצרו של ארגוב, ציינה כי קיים חשד סביר למעורבותו בביצוע העבירות שייחסו לו. "בשולי הדברים, אציין כי מדובר בחשוד שיש לו הרשעה רלוונטית שהמאסר על תנאי בגינה הסתיים לא מכבר. יודגש עם זאת כי לא היה כדי להביא למסקנה אליה הגעתי לעניין המשך מעצרו של החשוד בתיק זה. ראיתי עם זאת לציינה כנתון רקע התומך בחשש מפני מסוכנותו".