האם זה הסוף? הזמרת הבריטית המפורסמת אדל הודיעה כי ייתכן שתפסיק להופיע בקרוב. הכוכבת בת ה-28 כבר שיתפה בראיונות בעבר כמה מלחיצה עבורה חווית ההופעה, וכעת, בעת שהופיעה באוקלנד ניו זילנד, היא חשפה בפני מעריציה את התחושות הקשות, וסיפרה כי המחשבה שתאלץ להמשיך ולהופיע מעוררת בה תחושת אי נוחות. "אני לא טובה בסיבובי הופעות" אמרה הזמרת, והוסיפה: "מחיאות כפיים גורמות לי להרגיש פגיעה, אני לא יודעת אם אמשיך להופיע בעתיד". 



הזמרת התוודתה בפני הקהל כי הם הסיבה היחידה שבזכותה היא ממשיכה להופיע, על אף הלחץ העצום שלה. ואם הייתם מצפים מזמרת מנוסה כמוה, להצליח להתמודד עם פחד הבמה, אז המצב הוא למעשה, בדיוק הפוך. "זה הולך ומחמיר" שיתפה אדל. אם טרם יצא לכם לראות את הדיווה בהופעה, אז בלי לחץ, אבל נראה לנו שזה הזמן להזמין כרטיסים.

אלטון ג'ון. חגג כמו שצריך. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
אלטון ג'ון. חגג כמו שצריך. צילום: נתי שוחט, פלאש 90


כבר לא ילד


בסוף השבוע האחרון חגג היוצר והמוזיקאי הבריטי אלטון ג'ון את יום הולדתו ה-70. ג'ון לא הסתפק בחגיגה צנועה עם נרות, עוגה וכמה חברים טובים, והרים לעצמו הפקת יום הולדת כמו שרק הוא יודע. האירוע התקיים באולם אירועים מפואר בלוס אנג'לס, וחוץ מחגיגות יום ההולדת, הזמר המוערך ציין על הדרך גם 50 שנות קריירה.



בין האורחים המכובדים שהגיעו להרים לו, היו ליידי גאגא וסטיבי וונדר, שהתאחדו לדואט משותף לכבוד חברם האהוב. השניים ביצעו איך לא, את השיר Happy Birthday, של וונדר כמובן, בעוד שגאגא נתנה שואו נוסף על הפסנתר כשביצעה גם את Born This Way ואת Bad Romance שלה. מלבדם, גם המוזיקאי ראיין אדמאס עלה על הבמה וביצע את Rocket Man, הפעם של כוכב המסיבה בכבודו ובעצמו.



את האירוע הנחה רוב לאו, ובין האורחים שישבו בקהל ונהנו מההופעות היו גם קייטי פרי, ג'יימס קורדן, והשחקן ניל פטריק האריס. בונו, הנסיך הארי, אלן דג'נרס ודוויד בקהאם, חבריו הקרובים של ג'ון שלא יכלו להגיע לאירוע, שלחו סרטון עם ברכות. אנחנו אומנם לא שלחנו ברכה מוקלטת, אבל ננצל את הבמה ונאחל לו מכאן: מזל טוב אלטון!