סרטון בו תועד נהג אוטובוס של אגד שמסרב לעלות נוסע נכה לתחנה המרכזית בראשון לציון, מעורר סערה ברשתות החברתיות. בסרטון, שצולם אתמול, נראה בחור נכה, היושב על המדרגה בכניסה לאוטובוס ואין ביכולתו ללכת. הנהג סירב לאפשר לו לעלות ודרש ממנו: "תיסע באוטובוס הבא".

נוסעים שהמתינו מחו בפני הנהג ודרשו לסייע לו לעלות לאוטובוס, אך הנהג סירב בתוקף. "אני לא מעלה אותו" הוא אמר כשהוא עומד מעל הבחור הנכה, שנראה חסר אונים ואף בוכה. נוסעים מחו בפני הנהג ודרשו לאפשר לבחור לעלות לאוטובוס ולסייע לו. "אני לא מעלה אותו, שייסע באוטובוס הבא" השיב להם הנהג בתקיפות. אחת הנוסעות מחתה בפניו: "אין לך זכות לעשות את זה. תיתן לו לעלות לאוטובוס".
בדלת העלייה הקדמית לאוטובוס נוצרה מהומה, כאשר נוסעים דורשים בתוקף לאפשר לבחור לאפשר לו לנסוע באוטובוס. אבל הנהג לא נענה לתחנונים וסירב. "מקומם לראות דבר כזה. לאן נעלמה החמלה?" - היו בין התגובות החריפות לאירוע.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "הרשות הארצית לתחבורה ציבורית פנתה לחברת אגד, בבקשה לקבל את כל פרטי האירוע, לצורך חקירה מיידית של האירוע".
תיעוד: נהג אוטובוס מסרב להעלות ילד עם תסמונת דאון
דובר אגד, רון רטנר, מסר בתגובה: "הנהג בו מדובר אותר הבוקר וזומן לבירור ראשוני. למיטב ידיעתנו הבוקר הגיעו האם ובנה להגיש תלונה בסניף אגד בראשון לציון. עם זאת, למרבה הצער, למדנו כבר כי הדברים כפי שנראים בתלונות ברשתות החברתיות אינם מגלים את התמונה המלאה ויש לבחון בזהירות כל מקרה לגופו, בטרם נחרוץ דין לגבי התנהלות הנהג", 
"על פניו ברור מהתבוננות בסרטון ומהפרטים שפורסמו בפייסבוק, שהדבר מחייב בדיקה עם הנהג. אם יתגלה אכן, כי הנהג חרג מהנוהלים ומדרך ההתנהגות המצופה מנהג רכב ציבורי, לא נהסס לנקוט נגדו בצעדים משמעתיים", ציין עוד דובר אגד.