חשד לרצח מזעזע בטבריה: בשעות הצהריים (רביעי) התקבלה קריאה על רצח מזעזע שאירע ברחוב נחמני בעיר. על פי כוחות הביטחון שהגיעו לאזור, נמצאה גופה עם סימני אלימות קשים מאוד עליה, בתוך דירה שהוצתה ונשרפה. כאשר הגיעו למקום הכוחות, הם גילו גופת אישה בת 30, חרוכה, כשהיא ללא ראש ולאחר התעללות קשה. הראש נמצא כשהוא עטוף בבד ברחוב אחר.



עדי ראייה שהיו במקום סיפרו: "בחור חרדי הסתובב ברחוב עם הראש של אשתו בידיים, מלא דם. אף אחד לא הבין את פשר העניין, ומדוע יש עליו כל כך הרבה דם. רק אחר כך התברר להם שהוא מחזיק בידו ראש של אישה ואף חורר את עיניה". העוברים ושבים נחרדו מהסיטואציה והזעיקו את המשטרה, כשראשה של הנרצחת הונח באחד הרחובות הסמוכים לדירה. החשוד נעצר על ידי המשטרה.



על פי פרטים שהגיעו לידי "מעריב אונליין" על ידי גורמים המקורבים לחקירה, מדובר בגבר שהתגרש מאשתו לפני כשבועיים וטען שהוא המשיח. עוד נטען כי פסיכיאטר שראה אותו אמר שהוא לא מסוכן לציבור. החשוד הסתובב עם הראש וצעק "הרגתי את עמלק".



הרצח בטבריה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



פאראמדיק מד"א טאלב עבדאללה סיפר: "המראה היה קשה מאוד, ראינו אישה בשנות ה 30 כשהיא ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".



רצח אכזרי שלישי בתוך שלושה חודשים
כזכור, זהו הרצח השלישי בתקופה האחרונה שקשור ליחסים בתוך המשפחה או באלימות בין בני זוג. ב-28.1.2017, בשעות הצהרים המוקדמות, רצח נדב סלע את בני משפחתו ואת אחד מילדיו של שכנו. בשלב מסוים החליט הנאשם להמית את דור, יוסף, בנימין, נחמן ונתן, נטל הנאשם סכיני שף ממטבח הבית, כאשר באותו זמן עמדה דור במטבח הבית ועסקה בהכנת ארוחת הצהריים, בנימין ישן במיטת התינוק בחדר השינה ונחמן ונתן שיחקו בסלון הבית עם הפעוט יוסף.
סלע דקר באמצעות הסכינים את דור, אשר ניסתה להתגונן מפניו, אך הנאשם המשיך במעשיו. בזמן שהוא דקר את אשתו, ניסו נחמן ואחיו נתן להימלט דרך חלון הבית אך ללא הצלחה. הנאשם המשיך וניגש לנתן והחל לדקור אותו באמצעות הסכינים. בשלב מסוים נתן העמיד פני מת בתקווה כי כך יניח לו הנאשם, ואכן סלע סבר כי הצליח להמית את נתן. לאחר מכן הוא המשיך לעבר נחמן ובנו הפעוט יוסף שהיו בסמוך. הוא דקר את נחמן עד שהצליח להכניעו, ולאחר מכן ניגש לבנו הפעוט יוסף ופצע אותו בגרונו באמצעות הסכינים ולבנו התינוק בנימין שהיה בחדר השינה. את התינוק הוא פצע אותו בגרונו באמצעות הסכינים.
כשהבין סלע שהצליח לרצוח את כולם ניגש לחדר השינה החליף את בגדיו ונעליו ונמלט מהדלת האחורית של הבית. נתן, שהבין כי הוא יצא מהבית, ניגש לעבר דור וניסה להעירה משלא נענה ניסה לברוח דרך דלת הבית הקדמית וכשהבין שהיא נעולה פתח את חלון הבית בכוח ונמלט דרכו. עובר אורח שהבחין בו פצוע הזעיק את כוחות המשטרה.

כזכור, רצח מזעזע נוסף אירע בירושלים, שם שרפה אם את ארבעת בנותיה והתאבדה. הגופות נראו מוטלות שרופות מבעד לעשן הסמיך בין כותלי הדירה. האם נעלה את הדירה קודם המעשה. עוד לפני כן, נרצחה תהילה נגר בצומת ליד היישוב גינוסר, על ידי בן זוגה, שנעצר.