נחשים ארסיים ובני אדם לרוב אינם מסתדרים יחד, כי לנחשים יש נטייה להרוג ולבני אדם יש נטייה לרצות לחיות. ככה זה כשיש רצונות מתנגשים. אבל לפעמים, במיוחד במצבים קשים, אפשר למצוא שיתוף פעולה בין שני זני בעלי חיים אלו.

כך קרה לאחרונה בדרום הודו, לאחר שפעילים להצלת חיות בר, עשו מעשה מיוחד, ונחלצו לעזרתו של נחש ענקי וארסי במצוקה. למרבה המזל, האנשים המקסימים תיעדו את האירוע כך שכולנו נוכל להינות ממנו, ומאז הופך ברחבי הרשתות החברתיות ואתרי החדשות.


בסרטון, נראה אחד הפעילים מחזיק בקבוק מים מינרליים, ושופך מהם מעט על ראש הנחש כדי שיתקרר מאז, ואז מגיש לו את קצה הבקבוק כדי שיוכל לשתות. נחש הקוברה, שעורכו כ-3.7 מטרים, נראה שמח וטוב לבב, ושותה לרווייה את המים שהוצעו לו.
על פי אתר החדשות 9news, ההשערה היא שהנחש ככל הנראה הגיע לכפר קיאגה, בדרום הודו, על מנת לחפש מים. המחוז הוכה לאחרונה בבצורת ארוכה, מה שהפך את המים למצרך נדיר אקשה למציאה לבני אדם ולחיות.

הנחש הצמא הפך ויראלי כיוון שמדובר ברגע מרגש ומתוק, אך האנשים שעזרו לו לא שכחו שעדיין מדובר ביצור ארסי ומסוכן ויש לנקוט באמצעי זהירות בטיפול בו. כפי שניתן לראות בתיעוד, הדם עם בקבוק המים מחזיק בידו השנייה מוט ללכיד הנחש, למקרה שהדברים יסתבכו. פעיל  אחר אוחז אותה עת בזנב הנחש, למען הבטיחות של כולם.