הפגישה החמישית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי לשכתו, לבין שר האוצר משה כחלון ובכירים במשרדו, הסתיימה הערב (רביעי) ללא תוצאות. מרתון השיחות שמקיימים נתניהו וכחלון נועד ליצור מתווה מוסכם, שיביא פתרון למשבר הקואליציוני, סביב עתיד תאגיד השידור הציבורי. גורמים המעורים במגעים אמרו, כי המתווה המסתמן, כולל מיזוג של חטיבת החדשות ברשות השידור אל תוך התאגיד החדש - דבר שיאפשר קליטתם של כ-200 מעובודי רשות השידור. כדי לא לפרוץ את מסגרת התקציב, יהיה צורך לקצץ בכ-30 אחוזים משכרם של עובדי רשות השידור שייקלטו בתאגיד.
שר האוצר משה כחלון עומד בתוקף על הדרישה ששידורי התאגיד יפתחו כמתוכנן ב-30 באפריל ולא יסכים לדחייה של חודש או יותר כפי שהציעו נתניהו ואנשיו. גורמים בכולנו אמרו, "לאורך כל הדרך שרטטנו את קוו הגזרה שיאפשרו הסכמה בנושא. התנאי הראשון הוא פתיחת התאגיד משום שלא ניתן לסכם את רשות השידור בלי שזה יעלה מיליונים לקופת המדינה, והתנאי השני המשך קיומה של תקשורת עצמאית בתוך זה אנחו פתוחים להצעות".
גורם הבקיא במגעים אמר כי ראש הממשלה חוזר מידי פעם לפגישה עם שר האוצר עם רעיונות חדשים שרובם נמצאו עד כה לא ישימים בגלל בעיות משפטיות ובגלל החשש שלא יעמדו במבחן בג"ץ. עוד אמרו הגורמים, כי אם נתניהו וכחלון יצליחו להגיע להבנות על המתווה החדש בימים הקרובים, הם יובאו לאישור הממשלה בישיבתה ביום ראשון ואם יהיה צורך, יובאו תיקוני חקיקה לאישור מליאת הכנסת, המתכנסת ביום רביעי בשבוע הבא, לדיון פגרה מיוחד כדי לדון בנושא אחר שלא קשור לתאגיד.