עמיתים לעבודה זה דבר מעצבן, ורבות הן הפעמים שהם מוציאים אותנו מכלינו. אך בעוד רובינו מפנטזים על ביצוע תעלול לא מזיק על מי מהם(ועל הבוס), מעטים הם אלו שירחיקו לכת וינסו לפגוע בהם בדרך שנחשבת פלילית, על פי רוב.



יחד עם זאת, מסתובבים בינינו כמה פסיכים אשר , שלא יודעים היכן עובר הגבול בין משחק חביב לבין להפוך לרוצח סדרתי. כך קרה לבחור אחד בסין בשם הונג, אשר מעשיו המבעיתים תועדו, בחלקם במצלמות אבטחה. הסרטון, הנראה כמו נלקח מסרט אימה או פרק של דקסטר, התרחש במסדרונות אפלוליים של מפעל במחוז אוהאי, בעיר וונג'ואו, בסין



בסין, מסתבר, יש מנהג מוזר לפיו העובדים גם ישנים במפעל, וזה נשמע ממש ממש מדכא. המצולמים, שני עובדים במפעל, וואנג, 46, והונג 47, סובלים מבעיות נחירה קשות, על כן שמו אותם ביחד באותו חדר כדי שלא יפריעו לשאר העובדים לישון. אך מה שלא נקלח בחשבון הוא שהם עלולים להפריע אחד לשני מה שאכן קרה. השניים המשיכו להתלונן איש על רעהו, עד שלילה אחד התעורר וונג לסיטואציה מחרידה. "ישנתי עמוק ולפתע הרגשתי שמשהו פגע לי בפנים. ראיתי את הונג אוחז בסכין קצבים, עומד בקצה המיטה שלי, והפני שלי היו מלאות דם", הוא סיפר אחוז אימה לכלי תקשורת מקומי בסין.



מה שקרה לאחר מכן תועד במצלמות האבטחה במפעל, ובסרטון נראה וונג חצי עירום בורח עם שמיכה בידיו, כשאחריו רודף הונג אחוז תזזית, כשהוא מחזיק ביד אחת פנס וסכין קצבים באחרת. לאחר כמה רגעים של מרדף וונג נראה נופל ארצה, והונג בועט בו מעט ומכה בו בסכין הקצבים. המשטרה היגעה למקום לאחר שאחד העובדים במפעל הזעיק עזרה. גואו טאו, שוטר שהיה בזירה, מתחנת המשטרה של אוהאי לואקיאו, עצר את הונג ושלח את וונג לטיפול בבית חולים בקרבת מקום.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בסין, האירוע אירע בשעות הבוקר המוקדמות, במהלך חודש פברואר, אך עשו דרכם לרשת המערבית רק במרץ. וונג כאמור ספג פגיעות קשות, ובזמן שהוא מתאושש הונג ממתין במעצר לשימוע בעניינו.