כשלושה חודשים לאחר שהלך לעולמו, הזמר והיוצר ג'ורג' מייקל הובא אתמול סוף סוף למנוחות בהלוויה מצומצמת בה נכחו בני משפחתו של הזמר וחברים קרובים בלבד. המיקום אינו מקרי - אמו של מייקל גם היא קבורה באותו בית קברות שנמצא בצפון לונדון. המשפחה מסרה בהצהרה לכלי התקשורת, כי הם רוצים להודות לכל המוני המעריצים של הזמר בכל רחבי העולם, על התמיכה בחודשים האחרונים, והוסיפו כי הם מבקשים לשמור על פרטיותם, כדי שימשיכו לחיות את חייהם.



הזמר הלך לעולמו בסוף שנת 2016, לאחר שגופתו נתגלתה בביתו. הנתיחה שלאחר המוות הוכיחה כי מייקל מת בנסיבות טבעיות, ואתמול כאמור - לאחר דחיות ממושכות, הובא הזמר למנוחת עולמים.





הדירה של דיויד בואי עומדת למכירה



מוזיקאי אדיר נוסף ממנו נפרדנו בשנה שעברה הוא דיויד בואי, שהלך לעולמו בחודש ינואר, וכעת - קצת יותר משנה לאחר מותו, דירתו של בואי בניו יורק מוצעת למכירה, בסכום של כמעט שישה מליון וחצי דולרים.



הדירה ממוקמת באזור הסנטרל פארק בעיר. היא משקיפה על הפארק עצמו וגודלה הוא קצת יותר מ-170 מטרים רבועים. בדירה שלושה חדרי שינה, שלושה חדרי שירותים, ובונוס נוסף לרוכש - הפסנתר של דיויד בואי, נשאר בדירה. בואי ואלמנתו אימאן חיו בדירה בין 1992 ל-2002 וכעת היא יכולה להיות שלכם.





פרויקט 72 והשבוע: משה בונן



פרויקט שבעים ושתיים הוא יוזמה של eco99fm, שמטרתה לעשות כבוד לאמנים ישראלים, כאלה שיכול להיות שאתם עדיין לא מכירים לגמרי, וחבל שכך.



בכל סוף שבוע, ולמשך 72 שעות בלבד, יעלה לאתר ולאפליקציית eco99music פלייליסט ערוך וּמוכן להאזנה עם שירים נבחרים של אמן אחד. בסוף השבוע הקרוב יעלה אלבום הבכורה של שדרן הרדיו לשעבר והמוזיקאי בהווה משה בונן - "בא הביתה" שיצא לפני כחודשיים.



לפני מספר שנים החליט בונן לעבור לצידו השני של המיקרופון, ובשנים האחרונות הוא עבד על אלבום הבכורה שלו, שמציג סגנון מוזיקלי שמתכתב עם המוזיקה הישרֶאלית של פעם. האלבום נמצא ממש עכשיו באתר ובאפליקציית eco99music - האזנה נעימה.