חצי שנה לאחר שנמצאה גופת צעיר בן 17 בדירת אביו בנתניה, נעצר היום (שישי) האב, המוכר כצרכן סמים בחשד שהביא למות הבן. במהלך הנתיחה נתגלו בדמו של הקטין חומרים המזוהים כאדולן, תחליף הרואין סינתטי, וחומר נוסף האסור לצריכה אישית ללא מרשם, שככל הנראה הביאו למותו של הצעיר ממנת יתר.



לפי חקירה ראשונית, האב שמוכר במשטרה כצורך אדולן וחמורים נוספים, נתן לבנו לצרוך את החומרים שנמצאו בדמו. במשטרה הדגישו כי בשלב זה לא עולה מהחקירה כי האב ניסה להרוג את בנו, אולם גם כך החליטו החוקרים לעצור את האב ולהביאו להארכת מעצר בחשד לגרימת המתה.



עו״ד גיא עין צבי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב שחשוד בגרימת מותו של בנו אמר כי "מדובר בטרגדיה משפחתית שהתרחשה לפני כחצי שנה. האב הלוקה בנפשו, שלאחר מאמצים רבים הצליח להיגמל מסמים, ובתקופה הרלוונטית קיבל תחליפי סם על פי מרשם. בעקבות הטרגדיה מצבו הנפשי הידרדר בצורה קיצונית והוא אושפז בבית חולים פסיכאטרי למשך מספר חודשים״.



הרואין, צילום: אינג אימג'
הרואין, צילום: אינג אימג'



רצח את זוגתו והתחזה לחולה נפש



במקרה נוסף, נתיחת גופה של אישה בת 35 שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב שטמפר בפתח תקווה לפני כשבועיים העלתה חשד שהיא נרצחה, ואתמול נעצרו בן זוגה בן ה-42 בחשד לרצח ואחיו בן ה-38 בחשד שסייע לחשוד בסיוע לאחר הרצח ובבידוי ראיות. סמוך למועד מציאת גופת רעייתו, אשפז הבעל את עצמו במוסד פסיכיאטרי.



תחילה העריכו במשטרה כי מדובר במוות טבעי של אישה שהוכרה כחולה, אולם ממצאי הנתיחה עלה חשד לפיו מדובר במוות שנגרם ככל הנראה כתוצאה מרצח. גם ממצאים שנאספו בזירה העלו את החשד לפיו התרחשה דרמה במקום טרם נקבע מותה של המנוחה. במהלך החקירה שארכה כעשרה ימים, אשר העלתה את רמת החשד לפיו מעורב בן זוג בגרימת מותה, הוחלט לבצע את מעצרו. ככל שהחקירה התפתחה גבר החשד לפיו גם אחיו קשור לאירוע, וכאמור, גם הוא נעצר. יודגש כי החשוד העיקרי מכחיש קשר למעורבות ברצח אשתו.



עורך הדין גיל גבאי שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הבעל שחשוד ברצח אשתו אמר כי "מדובר באדם הסובל במשך שנים ממחלות נפשיות ומוכר לרשויות בריאות הנפש מזה שנים. ההחלטה על אשפוזו הייתה של המשטרה לאור מצבו הנפשי ולא מיוזמתו. אנו נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה, פרטי המקרה נמצאים בבדיקה לרבות מצבו הנפשי של הבעל".