מייקל ג'קסון אומנם נפטר מזמן, אי שם בשנת 2009, אך זה לא מפריע לו להופיע בכותרות ללא הרף. לא רק זאת, מרגע שמייקל מת, הילדים שלו, שנשמרו  מפני עולם הסלבז הדורסני בידי אביהם, נכנסו לאור הזרקורים ולא ירדו מהכותרות מאז. הם אומנם אינם סלבס בפני עצמם ולא ממש עשו משהו כדי להגיע למקום אליו הגיעו, חוץ מאשר להיות הילדים של, אבל אם העולם לא יכול לקבל את מייקל ומוכן להסתפק בילדים שלו. אנשים ברחבי העולם עוקבים אחר דיווחים על מעשיהם של פאריס, בלנקט ופרינס, כולל על מעשים קטנים ויומיומיים. 


כך קורה שכל רגע בחיים שלהם מתועד, בין אם ירצו בכך ובין אם לא, כשהאחרון הוא הקעקוע החדש של פרינס. את הקעקוע תיעד בכור הילדים של מייקל ג'קסון בסרטון קצר באינסטגרם שלו, וצבר מייד גל אדיר של תגובות ולייקים בקרב עוקביו. הקעקוע, שנמצא בחלק האחורי של רגלו, הוא שילוב של האבא מייקל, בדרך האייקונית בה הוא זכור, עם הכובע והביגוד המיוחד, בתוספת של כנפיים, ובצבעי שחור ואדום. "תודה @dermagraphink שישבת תשע שעות בשביל קעקוע כל כך מדהים ויפה. אני אעלה עוד תיעוד שלו", כתב פרינס תחת הווידאו שהעלה.
זו לא הפעם הראשונה שפרינס מקעקע את עורו, הילד הבכור הספיק לשים הרבה דיו על גופו, ואפילו עשה קעקוע של אין ויין לאחרונה יחד עם אחותו פאריס. 

 

Thanks @dermagraphink for sittin 9hrs with me for such an incredible and beautiful tattoo. I will be posting more of this

A post shared by Prince Jackson (@princejackson) on 


מעבר לכובע ולביגוד ולעובדה שהקעקוע נמצא על הבן של, לא נראה שיש הרבה דמיון למייקל ג'קסון. למעשה, הפנים שלו בציור כלל לא דומים לו ומזכירים יותר חיה מטפסת עצים מאשר כוכב פופ, כמו כן הצבע של עורו אינו עדכני, והכנפיים קיטשיות ומיותרות. ג'קסון היה כוכב פופ אדיר, וגם נאה, יכול להיות שמחווה קצת יותר מעודכנת ומכובדת או מדויקת הייתה מתאימה יותר.