האלימות נגד רופאים ואחיות נמשכת. תושב כאבול, בן 50, נעצר אתמול לאחר שאיים לשרוף את בית החולים רמב"ם, בו מאושפזת אשתו, לאחר שנודע לו כי מועד הניתוח שלה נדחה.  



אתמול בשעות הערב, התקשר החשוד למחלקה בה מאושפזת רעייתו ואיים על האחות שענתה לו כי אם אשתו לא תנותח במועד המקורי הוא יגיע עם בנזין לשרוף את בית החולים. 


מחלקת הביטחון של בית החולים יצרה קשר מידי עם משטרת ישראל ותוך זמן קצר החשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בשפרעם ובהמשך אף נעצר.  

עם ההודעה על המעצר, החשוד חש ברע, איבד את הכרתו והוא פונה לבית החולים בנהריה ונשאר שם לטיפול רפואי. לאור מצבו הרפואי הוחלט על שחרור החשוד בתנאים מגבילים לפיהם לא יתקרב לבית החולים רמב"ם למשך 10 ימים וכן לא ליצור קשר עם הצוות הרפואי. החקירה עדיין ממשיכה להתנהל. 

ממשטרת ישראל נמסר כי השוטרים ינהגו באפס סובלנות כלפי כל איום או התנהגות בריונית כנגד עובדים המשרתים את הציבור.

מאז הירצחה של טובה קררו, עובדת בקופת החולים בחולון, ע"י אדם שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל, נראה כי חלה עלייה בדיווחים על מקרי אלימות כלפי אנשי מערכת הבריאות. בשבוע שעבר איים מטופל על רופא בבית החולים איכילוב, ואמר לו כי "אחד מאיתנו לא יישאר חי בסוף".

באותו יום אירעה תקרית אלימה גם בבית חולים אסף הרופא: מטופל בשנות ה-50 לחייו תקף אחות בקללות, איומים וזרק עליה מסך מחשב. צוותי הביטחון הגיעו במהירות למקום ועצרו אותו. החשוד נמצא כעת בחקירה במשטרה.