לאחר שנשלל רישיון הנשק שלו בנסיבות לא ברורות, מני נפתלי מצא לעצמו ג'וב חדש. בעקבות יוזמה של העיתונאי העצמאי תומר אביטל, יערוך נפתלי סדנה מיוחדת שבה ילמד את כל המעוניין את המיומנות עבורה הועסק בעבר במעון ראש הממשלה – שיפוצים ביתיים. 

הסדנה תיערך מחר בתל אביב, והתשלום לאדם יהיה 80 שקלים. בין הנושאים שילמד אב הבית לשעבר: תליית חבל כביסה, רובה לקרמיקה, הדבקת טפטים וטיפול בסתימות. "המדינה עשתה למני נפתלי את המוות, והוא לא נכנע", כתב תומר אביטל בעמוד הפייסבוק שלו. "אז החלטתי למצוא דרך לתמוך בו". 

לדברי אביטל: "אם הסדנא תצליח -  זה בתקווה יעורר השראה באנשים נוספים ברחבי הארץ להזמין אותו להעביר סדנאות ולהתפרנס בכבוד. זה גם ישדר מסר לחושפי שחיתויות שהמדינה אולי לא מאחוריהם, אבל הציבור כן".

צילום מסך: פייסבוק
השיפוצים הם לא העיסוק היחיד בו אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, שפוטר וזכה בתביעת פיצויים בגין העסקה פוגענית, החל לעסוק לאחרונה. בחודשים האחרונים הוא הגביר מאוד את פעילותו הפוליטית, והוא מפגין בקביעות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה כי יפתח בחקירה על מעורבות נתניהו בפרשת הצוללות. נפתלי אמר בעבר למעריב כי הוא יצא לסדרת ההפגנות בגלל "שהוא חייב להחליף את השלטון שמונע ממנו את הזכות להתפרנס".מנדלבליט אף נעצר כמה פעמים במהלך ההפגנות, ודיווחים תיעדו אף מכות שספג משוטרים.