המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד קצין מג"ב ברק אברהם, המייחס לו עבירות של מעשה אינוס והדחה בחקירה. מכתב האישום, אותו הגישה עו"ד אודליה נהון, עולה כי בין המתלוננת לנאשם שררו יחסי ידידות וכי היה להם ממשק עבודה משותף. בערב ה-23 במרץ אספה המתלוננת ברכבה הפרטי את הנאשם וקצין נוסף מביתם לאירוע. סמוך לשעה 02:30 הנאשם והקצין הנוסף נסעו עם המתלוננת ברכב כאשר אחד מהם הציע כי יעצרו בביתו של הנאשם והמתלוננת נעתרה להצעה.



לאחר שישבו בחצר הבית, טוענת הפרקליטות, נכנס הנאשם לדירה ושלח למתלוננת הודעה: "את באה?". המתלוננת נכנסה לדירה ובינה לנאשם התפתחה שיחה במהלכה הוביל אותה הנאשם לחדר חשוך. מיד עם כניסתם לחדר ניסה אברהם לנשק את המתלוננת, שהתנגדה למעשה, נעה לאחור ואמרה לנאשם כי הדבר אינו מתאים לה.



"חרף התנגדותה של המתלוננת, חבק הנאשם בחוזקה את מותנה, הצמיד את גופה לגופו, ונשק לה בכוח", נכתב בכתב האישום. "לאחר מכן הפשיל את בגדיו ואת בגדיה של המתלוננת, השכיב אותה על ספה ונשכב מעליה" וניסה לאנוס אותה, אולם היא הצליחה להניסו מעליה. "זמן קצר לאחר מכן חדל הנאשם ממעשיו, התיישב על הספה והתנצל בפני המתלוננת מספר פעמים". המתלוננת התלבשה, יצאה במהירות אל עבר רכבה, ונסעה מהמקום.



בכתב האישום מציינת התובעת כי למחרת, לאחר הפצרות רבות מצדו של הנאשם, נפגשו השניים. במהלך הפגישה ביקש הנאשם להתנצל בפניה על שארע. חמישה ימים לאחר האירוע, לאחר שהמתלוננת לא התייחסה לשיחות טלפון של הנאשם, הוא כתב לה בהודעת וואטסאפ: "כרגע את מסננת אותי, אני מרגיש שאני מטריד אותך ועוד מפחד שאת תתלונני עליי למג"ד או המ"פ שלך. אז זה לא כוונתי כי באמת חסר לי אם אני אסתבך".



המתלוננת השיבה לו בהודעה כי רק עתה היא מבינה את ההשלכות של האירוע שהתרחש ביניהם, וכי היא מפחדת להישאר לבד בחדר עם מישהו. כמו כן הוסיפה כי היא פגועה ומאוכזבת ממנו וביקשה ממנו כי יתרחק.



הנאשם כך נטען שב והתנצל בפניה, וכן הציע כי יעזוב את הבסיס אם תבקש. כמו כן הוסיף: "מבקש ממך שזה לא יגיע לאוזניים ערלות".