בארץ החוק לא נאכף בחומרה, אבל בחו"ל, אם תשחררו את חיית המחמד שלכם, במקרה הטוב הכיס שלכם יסבול, ובמקרה הגרוע חיית המחמד האהובה תוחרם לתקופה שהוגדרה בחוק. אך בעוד מדובר בחוק שחל על חיות בית נפוצות יותר כמו כלבים, מסתבר שגם אם יש לחם זוחל, אימתני או פצפון, תאלצו לקנות לו קולר ורצועה (ולקרוא לו רקסי).
 
ג'רי קימבל מסו פולס, דרום דקוטה, גילה בדרך הקשה שלנחש שלו אסור להתרוצץ חופשי בפארק, ושעליו להתייחס אליו כאל הולך על ארבע. כאשר קימבל בילה עם חברו נחש הפיתון, בן הארבעה חודשים, בפארק המקומי, ניגש אליו פקח בעלי חיים והעניק לו קנס בסך 190 דולרים, על שנתן לחיית המחמד שלו להתרוצץ חופשי במרחב ציבורי. "זה היה ה-1 באפריל, אז חשבתי שעובדים אלי", סיפר קימבל ל-argusleader. "הם לא יצורים מהירים. הם לא הולכים לברוח"..
 

לא רק שהוא קיבל קנס, השוטר אף "ביקש ממני לשים רצועה על הנחש שלי. הייתי המום". בעוד חוק כזה ככל הנראה לא יחול על בעלי חיים אחרים, הסבירות היא, חשדותיו של קימבל היא שהנחש שלו צריך להיות קשור כיוון שרוב הציבור חושש מנחשים. אנשים רבים מקבלים קנס על אותה עבירה בדיוק, ובשנה שעברה כ-253 קנסות ניתנו בסו פולס בלבד. אך קימבל לא נשאר חייב, והחליט להלחם בקנס, שלדעתו אינו צודק ולא צריך לחול על נחשים. על כן, בנוסף לראיון בקשורת, הוא מתכנן לערער על הסכום הכספי שהתבקש לשלם. 
 
 

 בנוסף הוא אף כתב פוסט בפייסבוק בו הציע מפגש הכרות עם הפיתון שלו, וכן עם שאר הנחשים שלו. "זו המטרה שלי בחיים: לגרום לאנשים להבין שנחשים אינם רוצחים". אמר קימבל. "איזו דרך נוספת יש לתת חזרה מאשר לעזור לאנשים להבין את היצורים הלא מובנים הללו?"