צוות מיוחד הוקם בפרקליטות לטיפול בתיקי חקירות ראש הממשלה. פרקליט המדינה, שי ניצן, הקים לאחרונה צוות משותף לפרקליטות מחוז ירושלים פלילי ולפרקליטות מיסוי וכלכלה במחוז תל אביב, אשר ילווה את החקירות במרכזן חשוד בנימין נתניהו. כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 10. פרקליטת מחוז ירושלים, עורכת הדין שני ליטמן, שליוותה עד כה את החקירות ומונתה לאחרונה למשנה לפרקליט המדינה, תמשיך לקחת חלק בדיונים שיעסקו בתיקים.  



על פי הדיווח, בראש הצוות המורחב תעמוד עו"ד ליאת לב ארי, פרקליטת מחוז תל אביב - מיסוי וכלכלה, שהיתה התובעת בפרשת הולילנד. 



תיק 1,000 עוסק בפרשת המתנות שקיבל לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו מאנשי עסקים, בהם ארנון מילצ'ן, ג'יימס פאקר ופויו זבלדוביץ'. בין היתר נבדק חשד כי נתניהו ומשפחתו קיבלו סיגרים ושמפניות בשווי מאות אלפי שקלים לאורך שנים ממילצ'ן, כשבתמורה נתניהו שוחח עם שר החוץ האמריקאי ג'ון קרי לחידוש הוויזה של מילצ'ן. לפי גורמים בממשלה, סביר כי בסוף החקירה אכן יוגש נגד נתניהו כתב אישום. 



היום אמר נתניהו, כי "מדובר בעוד ניסיון סרק לעורר עניין תקשורתי בדבר שאין בו מאומה. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום כי אין כלום".



תיק 2,000 עוסק בשיחותיו של ראש הממשלה עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, בהן דנו השניים בשינוי הסיקור של העיתון את נתניהו תמורת אפשרות לצמצופם התפוצה של בנימין נתניהו.