1. המדברים בשבחי סגולותיו ויתרונותיו הבריאותיים של השוקולד המריר ישמחו לדעת שמותג השוקולד השווייצרי לינדט מתהדר במוצר חדש. לינדט אקסלנס 99% מוצקי קקאו הוא שוקולד עשיר מאוד עם מרירות דומיננטית. השוקולד דק ומחליק בגרון ומתאים רק למי שממש אוהב שוקולד מריר. אנחנו אהבנו.


מחיר: 15 שקלים



2.
אומנם אין הרבה מקום לחדש בתחום החומוס הקנוי, אך זה לא אומר שהמשווקים לא מנסים. עכשיו הגיע גם תורו של מותג אחלה מבית שטראוס. החברה הרחיבה לאחרונה את סדרת "החומוסייה של אבי" בשלושה מוצרים שונים: חומוס עם תוספות של רוטב שום לימון, חומוס בתוספת טחינה לבנה מעל וחומוס בתוספת פלפלים חריפים. התוספות מגיעות בהשראת החומוסיות, אך לצערנו הן לא מצליחות להגיע לרמה שלהן. כי כמו שאומרים, אין כמו טריות. המוצלח מכל הסדרה הוא החומוס בתוספת טחינה.


מחיר: 12.90 שקלים




3. עונת הטיולים החלה, והנה אנחנו שוב מוצאים את עצמנו בדרכים. אחת הבעיות שבהן אנו נתקלים בחוץ היא שהבטרייה של הטלפון הסלולרי שלנו – כל טלפון, של כל חברה - נגמרת מהר מדי ומשאירה אותנו מנותקים. אחד הפתרונות הוא המזוודה של המותג Rollink Travel Smart, שאותו מייבאת חברת כתר פלסטיק. למזוודה מדגם "קוני", שמגיעה בגודל טרולי, יש סוללת גיבוי מובנית לטעינת מכשירים תומכי USB. כך שתוך כדי צעידה לגייט תוכלו להטעין את המכשיר. כמו כן, המזוודה קשיחה ועמידה, קלה לנשיאה ועם מנעול קוד בתקן עולמי. יתרון נוסף: המחיר. מאוד משתלם.


מחיר: 335 שקלים



מזוודת רולניק. צילום: יח"צ
מזוודת רולניק. צילום: יח"צ




4. אבקות מזונות העל האורגניות של "גרין אורגינס" (חברת כרם – טבע של בריאות) הן ניסיון להקל על מי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא, אך לא מוצא את הזמן או את האנרגיה להקפיד על תפריט מאוזן. אבקות הסופר פוד האורגניות, בהן אסאי, לוקומה, בלוברי ועשב שעורה, מגיעות בשקיות אטומות, ולמעשה ניתן להוסיף אותן למאכלים או להמס אותן במים ולשתות. קשה לי לומר שאבקת מיץ נבט חיטה היא הדבר הכי טעים שטעמתי, אך מי ששותה אותו באופן קבוע יודע שהוא לא תמיד קל לעיכול למתחילים. פתרון קל ויעיל.


מחיר: 49־109 שקלים



5.
אם "מיונז ללא ביצים" נשמע לכם מופרך, אתם לא היחידים. גם אנחנו הופתענו כשקיבלנו את סדרת המוצרים של חברת "פלמיל". אבל כנראה שהטבעונים עלו על הנוסחה, כי שטעמנו את המיונז בטעם שום אהבנו את התוצאה. לממרח יש מרקם וריח של המיונז המוכר, אף שהצבע שלו עושה אסוציאציה של טחינה. מרחנו אותו על מצה, וכמעט אף אחד מהטועמים לא הרגיש שמשהו שונה. אם אתם נמנעים מאכילת ביצים, זה מוצר מושלם בשבילכם.


מחיר: 22.90 שקלים



מיונז ללא ביצים. צילום: ירדן לפידות
מיונז ללא ביצים. צילום: ירדן לפידות