דודו של לירון קראדי, שנעדר מאתמול בכינרת אמר היום (חמישי) בראיון לחדשות 2: "אני לא חושב שהילדים הגזימו, כי זה ילדים, ונתנו להם את החופש הזה לעשות מה שהם רוצים". הוא הוסיף כי "כאן מתחיל כל הנושא הזה של האלכוהול - נתנו להם רישיון להיכנס שתויים למים, יש פה מציל אחד עם בוטקה אחד שלא יכול לתת מענה לשום אסון שיקרה פה". לדבריו, "לא יכול להיות שנאבד שלושה ילדים כאלה בגלל מקרים שיכלנו למנוע אותם".
 

"אני לא מרגיש שאני חי, חרב עולמי", אמר מוקדם יותר היום שמעון אוחנה, אביו של איתמר, שגם הוא נעדר מאז אתמול לאחר שנסחף במימי הכנרת. בשיחה עם ערוץ 10 אמר אוחנה כי "הלך לי ילד יקר מאוד ואני מבקש שההורים שנמצאים בבית יבקשו מהילדים שלהם שלא יכנסו למים, שיבקשו מהם בכל לשון של בקשה שיחזרו הביתה בשלום. מספיק שלוש אבדות".


320 איש נוטלים חלק בחיפושים אחרי איתמר אוחנה מקריית שמונה, נחמן איטח מביתר עילית ולירון קראדי מאור עקיבא בכנרת. על פי ההערכות, עומק המים באזור שבו טבעו השלושה מתקרב ל-20 מטר, וטמפרטורת המים בעומק הזה היא כ-14 מעלות, דבר שמקשה על החיפושים בתנאים רגילים. עוד נטען כי הסיכוי למצוא מישהו מהנעדרים בחיים קלוש ביותר, אבל עדיין קיים.



הבוקר החליטה המשטרה להרחיב את החיפושים אחרי אוחנה, לירון קראדי ונחמן איטח, שלושת הנעדרים שנעלמו באגם הצפוני. חמש ספינות, צוללנים, חמישה אופנועי ים ועוד שש סירות קטנות, יחד עם אמצעים אלקטרונים, רחפנים, מסוקים וצוותי איחוד הצלה וצוותים סורקים את החוף, ויעבדו עד להודעה חדשה. "הסיכוי למצוא מישהו חי לא גדול, אבל הוא קיים וכל עוד הוא קיים נמשיך לחפש״, אמר גורם משטרתי במחוז הצפוני.



רב סמל בכיר יוחאי לנקרי, סגן מפקד יחידת השיטור הימי בכנרת, התייחס לחיפושים בגלי צה"ל, ואמר כי "מהבוקר אנחנו נערכים בכוחות מתוגברים של שיטור ימי. אנחנו מפעילים את יחידת הצוללים, יש שיתוף פעולה עם יחידות צה"ליות ויהיה מסוק שירחף מעל הזירה. בנוסף יש מתנדבים ורשות ניקוז, כמות מספקת של אנשים לחיפוש. החשש הוא ברור ואנחנו עושים את כל המאמצים". 



רס"ב לנקרי הוסיף כי אתמול היה יום מיוחד בכנרת, שגרם להיסחפות של הנעדרים. "היתה רוח מזרחית בעוצמה חזקה מאוד, רצועת החופים לא גדולה שהיו בה המון בני נוער וחבר'ה צעירים עם מזרנים. הכניסה למים עם מזרנים זו סכנה אמיתית מהרגע, ששמו אותו במים לא הצליחו לחזור. הוצאנו 80 אנשים מנוסים במצבי מצוקה קריטיים. כמות שבלתי ניתן לתאר ברצועה הקטנה". 



יצחק איטח, דודו של נחמן שנסחף ונעלם, זעם על כך שלקח הרבה זמן עד שהחלו החיפושים. "קורה פה משהו לא מובן בכלל. צריך להבין שמדובר במים מתוקים ואדם שטובע לא צף. ואין לנו תשובה למה לא החלו את החיפושים בזמן", הוא אמר בגלי צה"ל.