מלכת היופי לשעבר נילי דרוקר-ששון ז"ל הלכה לעולמה היום (חמישי) בנסיבות טרגיות בגיל 48. הלווייתה דרוקר-ששון, שחיה שנים רבות בניו יורק, תיערך מחר בשעה 12:00 בבית העלמין "קריית שאול" שבתל אביב. לפני מספר שנים היא ובעלה לשעבר מוריס ששון, שממנו התגרשה לפני כשנה, שכלו את בנם. בתה היא מעצבת הג'ינסים אל ששון, שהלכה בעקבות אביה הידוע כיצרן אופנה בינלאומי, שאף זכה בעבר לכינוי "מלך הג'ינס". כמו כן, ויש לה בן נוסף בשם גל.



נילי דרוקר ששון ז"ל. הוכתרה למלכת היופי של ישראל בשנת 1986. צילום: פייסבוק
נילי דרוקר ששון ז"ל. הוכתרה למלכת היופי של ישראל בשנת 1986. צילום: פייסבוק



מכרים וחברים של אחת הנשים היפות בארץ, אשר היו המומים למשמע הדיווח על מותה, תיארו אותה כאישה עדינה ושקטה, וכזו שלא הסתנוורה לעולם מהעושר והזוהר של חייה.



בנה גל קרא לציבור להגיע ללוות את אמו בדרכה האחרונה: "בצער גדול ובמפתיע אודיע שאמא שלי נילי נפטרה היום בבית חולים. מחר תתקיים הלווייתה בשעה 12:00 בבית העלמין קרית שאול. כולם מוזמנים לבוא לכבד אותה".



מלכת היופי לשעבר, שירלי בן מרדכי, אמרה: "זה עצוב מאוד. לא פגשתי אותה בזמן האחרון,  אך כשנפגשנו לפני מספר שנים בשכונה ברמת אביב תמיד חייכה, הייתה לבבית והתעניינה בשלומי. טרגדיה נוראית". 



נילי דרוקר ששון ז"ל. "ברוק שילדס הישראלית". צילום: פייסבוק
נילי דרוקר ששון ז"ל. "ברוק שילדס הישראלית". צילום: פייסבוק



מלכת היופי לשנת 1981, דנה וקסלר-ספקטור, ביכתה גם היא את מותה: ״איזה אסון. מסכנים הילדים שנשארו בלי אמא ועם זיכרון של אח שהלך לעולמו כל כל כך צעיר. ממש טרגדיה".



בתה של הספרית ז'קלין ליכטנשטיין, ששידכה בין נילי ז"ל ובעלה לשעבר מוריס, ספדה לה: "אכן מדובר בשידוך שאמא שלי עשתה. זה היה נורא ואיום לשמוע על כך". 



כזכור, בעיר מגוריה באר שבע כונתה בעבר מי שהייתה מלכה היופי של ישראל בשנת 1986 "ברוק שילדס הישראלית", זאת לאחר שזכתה בתואר בגיל 18 בלבד, ערב בחינות הבגרות שלה.