חשד לאונס קבוצתי בהרצליה: המשטרה עצרה שלושה חשודים, בן 22 מהרצליה ושני צעירים כבני 20 מהדרום בחשד שהיו מעורבים באונס קבוצתי של נערה במהלך סוף השבוע האחרון בהרצליה.



על פי החשד הכירה הנאנסת, צעירה בשנות העשרה לחייה, את אחד החשודים, תושב הרצליה, ובהסכמה הגיעה עמו לביתו. אלא, שלאחר זמן קצר הבחינה כי הם לא לבד וכי בבית המתינו להם גם שניים מחבריו, תושבי הדרום, אשר אנסו אותה בזה אחר זה במשך שעות ארוכות, חרף התנגדותה.



הנערה סירבה להתלונן



בעקבות מידע שהגיע למשטרה נפתחה במרחב ירקון חקירה מאומצת רגישה במהלכה נעצר אתמול הצעיר מהרצליה, שאותו הכירה הנאנסת. עם מעצרו הגיעו החוקרים גם אל הצעירה שתחילה סירבה להתלונן אולם לאחר שהשוטרים הבהירו לה כי מתנהלת חקירה היא הסכימה להגיש תלונה ושטחה בפני החוקרים את שעבר עליה.



זמן קצר לאחר שהתלוננה נעצרו הערב נעצרו השניים האחרים שעל פי החשד היו שותפים למעשים. בחקירתו של החשוד המרכזי בפרשה הוא מכחיש את דבר האונס וטוען כי היחסים עם הצעירה היו בהסכמתה המלאה.



היום הובא מכרה של הקורבן לבית משפט השלום בתל אביב שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. מחר יובאו שני החשודים הנוספים מהדרום לבית המשפט וגם לגביהם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.



בית משפט השלום בתל אביב. צילום: אתר הרשות השופטת
בית משפט השלום בתל אביב. צילום: אתר הרשות השופטת