1. הסדרה החדשה של המותג “אגוז הכפר”, המציעה מוצרי אפייה, כמו שקדים ואגוזים, אבקת קוקוס ושומשום, לא מחדשת הרבה על המדף מבחינת מחירים לעומת המתחרים בשוק. היתרון היחיד שלה הוא האריזות הרב־פעמיות, המאפשרות סגירה חוזרת.


מחיר: 3.50־12.50 שקלים ל־100 גרם



אגוז הכפר. צילום: רמי נעים



2. כל המתעצלות והמתעצלים שמדלגים על שלב שטיפת הפנים בטח ישמחו לשמוע על התחליב החדש של ניוואה, IN-SHOWER MAKE-UP REMOVER. זהו תכשיר ניקוי לפנים, שנראה כמו כל תחליב אחר, אך מיועד לשימוש במקלחת. הוא עדין מאוד ובעל ניחוח קליל, אך לא ממש ברור מה החידוש כאן. אני, למשל, תמיד שוטפת את הפנים בסבון פנים בזמן המקלחת. לכן זה נראה כמו ניסיון למכור לנו עוד מוצר מיותר.


מחיר: 39.90 שקלים ל־150 מ"ל



ניוואה. צילום: יח"צ



3. שלושת משטחי העבודה הצבעוניים של מרכז העיצוב לבית ”רוזנפלד" הם עוד מוצר שנועד להקל עלינו את החיים. משטחי העבודה הם של חברת Core והם עשויים פוליפרופילן, חומר שנחשב עמיד וחזק. עם זאת, הם גמישים, ולכן קל להעביר מהם את המרכיבים שחתכנו היישר לסיר או לכלי אחר. גם בגזרת המחיר מדובר בהשקעה משתלמת.


מחיר: 54.90 שקלים



שלושה משטחים של רוזנפלד. צילום: יח"צ



4. ללין משיקה ארבעה ניחוחות נשיים ורעננים בבקבוקי זכוכית יוקרתיים. אהבתי בעיקר את Romantic Cherry Blossom, שהיה מתקתק מעט, אך פרשי. הסדרה החדשה נועדה להשלים את חוויית הטיפוח של המותג, אך למעשה נכנסת לשוק רווי מאוד.


מחיר: 189.90 שקלים ל־100 מ"ל



בושם של ללין



5. המותג הוותיק בריטה חזר לאחרונה עם בשורה חדשה: מראה הבקבוק השתנה לצורתו של קראף, וכך הוא נראה אלגנטי יותר ומתאים להגשה, ולא צריך להעביר את המים המסוננים לבקבוק הגשה. החיסרון: הקראף קטן יותר מהבקבוק המקורי.


מחיר: 129 שקל לקראף עם דיסקית סינון



בריטה. צילום: יח"צ



6. סבוקלם בייבי משיקה תחליב גוף לתינוק להרגעת העור ולהגנה עליו. הפורמולה מועשרת בשמנים ובתמציות צמחים. כשמרחנו על העולל, הוא נהנה מהתחושה - ובעיקר מהעיסוי הקל שקיבל בזמן המריחה. הניחוח עדין מאוד, והתחליב משאיר את העור רך. מצוין.


מחיר: 60 שקלים ל־100 מ"ל



סבוקלם בייבי. צילום: מוטי פישביין



7. יש דברים בבית, כמו מגבות, שבלי להתכוון אנחנו מוציאים עליהם הון קטן. אך לא תמיד זה חייב להיות ככה. רשת “הסטוק” התחילה לשווק מגבות פנים ומגבות מטבח של מותג הבית HOMETOP, והפלא ופלא - הן גם טובות וגם זולות. המגבות רכות ונעימות, מגיעות בצבעים טרנדיים ובכמה גדלים.


מחירים לדוגמה: זוג מגבות גוף ענק - 100 שקלים, זוג מגבות פנים - 50 שקלים.



מגבות של HOMETOP. צילום: סטודיו הסטוק



8. את המילים “תותי פרוטי” לא שמעתי מאז שנות ה־90, והנה הן שוב חזרו, הפעם בגרסה של סוכריות מנטוס באריזת גליל. הסוכריות הוותיקות מתחדשות בטעם חדש ומתוק ובצבעוניות ורדרדה. טעים מאוד למי שעוד מרשה לעצמו לאכול סוכריות ממותקות.


מחיר: שלושה שקלים



מנטוס תותי פרוטי. צילום: אפרת אשל