רצח בלי סיבה: בבית המשפט של מחוז קווינס בניו יורק הוגש כתב אישום נגד שאנל לואיס, 20,  בגין רצח אישה שלא הכיר. הסיבה למעשה, לדברי לואיס, היא שהוא כעס על חבריו הרועשים. במהלך הדיון עורך דינו של לואיס ניסה לטעון לחפותו, אך לא לקח בחשבון את העובדה שלואיס כבר התוודה על כל מה שעשה.

כאשר נחקר לראשונה בפברואר, לואיס סיפר שרצח את קארינה וטרינו, 30 ופירט את כל השתלשלות האירועים. התובע המחוזי, מייקל קרטיס, קרא מן הווידוי שהעניק לואיס בחקירתו, בו סיפר שהגיע לפארק ב-2 באוגוסט בחיפוש אחר שקט ושלווה, לאחר שקבוצת חברים השמיע מוזיקה חזקה בבית שלו.  "היא רצה לכיוון שלי ואני פשוט איבדתי את זה", נאמר בהצהרה כשהקריא קרטיס. "היא לא עשתה כלום. פשוט כעסתי בזמנו. לא התכוונתי לפגוע בה, זה פשוט קרה. נאבקתי בה במשך כחמש דקות. היא שרטה את פני. חבטתי בה בערך חמש פעמים וגרמתי לה לאבד הכרה. השן שלה נשברה. כעסתי עוד יותר וחנקתי אותה".

מאותה עדות עולה כי לואיס חנק אותה לאחר שנפלה לבריכת מים רדודה, עד שהפסיקה לזוז. בשלב זה הוא תפס בפרקי הידיים שלה ומשך את הגופה שלה לתוך השיחים. המכנסיים שלה נפלו כתוצאה מהגרירה.
 

הרוצח שאנל לואיס. צילום מסך דרך טוויטר
הרוצח שאנל לואיס. צילום מסך דרך טוויטר


הגופה של וטרינו נמצאה לבסוף בידי אביה פיל באותו היום, בפארק בו רצה, פארק ספירנג קריק, חוף הווארד, לאחר שחיפש אותה כיוון שלא חזרה הביתה. בראיון בטלוויזיה סיפר פיל שהייתה לו הרגשה רעה ביום שבו בתו נרצחה, לפני שידע על מה שקרה לה. "היא שאלה אם אני רוצה לבוא איתה לריצה ואמרתי שאני לא יכול", סיפר. "כ-25 דקות לאחר מכן עלתה בי תחושה רעה. ידעתי שמשהו לא בסדר. כאילו משהו קרה".
 
לכידת רוצחה של וטרינו, לואיס לא הייתה הליך קל למערכת אכיפת החוק. במשך שישה חודשים החוקרים סרקן את הפארק בו נמצאה וטרינו ללא רוח חיים, בדקו מצלמות אבטחה, תשאלו מאות אנשים, ואספו 600 דגימות DNA שאף אחת מהם לא התאימה לזה שנמצא על גופה של וטרינו. לואיס נעצר לבסוף לאחר שישה חודשים, בעקבות דגימת DNA שלו שתאמה את זו שהייתה תחת ציפורניה של וטרינו. בזמן ששהה במעצר, אמר התובע המחוזי, לואיס ביקש מהחוקרים להגיד לאמו שהוא מצטער, ושהוא מבקש סליחה על מעשיו. הוא גם ביקש לקבל הזדמנות להתנצל בפני משפחת הנרצחת. 
 

קארינה וטרנו ז"ל. צילום מסך דרך פייסבוק
קארינה וטרנו ז"ל. צילום מסך דרך פייסבוק



בעקבות ההעמדה לדין, לואיס הוחזר למעצר עד לדיון הבא בעניינו בבית המשפט, ב-13 ביולי. במידה ויורשע ברצח מדרגה ראשונה, לואיס צפוי לקבל עונש של 25 שנות מאסר עד מאסר עולם.