פעיל של מפלגת "הבית היהודי", צביקה שכטר, סטר לילד במהלך ביקור של שר החינוך נפתלי בנט בבית הספר "נתיבות משה" בחיפה. ממשרדו של שר החינוך מסרבים להגיב לנושא. היום (חמישי), אביו של הילד, ראובן בן סימון, התראיין לאילה חסון בתכניתה ב-103FM וסיפר על האירוע הקשה ותגובת בנו. 

"בנט הבטיח לסייע לבית הספר נתיבות משה, ואנחנו הגענו כדי להזכיר לו לעמוד בהבטחתו, הבן שלי אחז בשלט 'בנט הבטחת - בנט תקיים' הוא לא צעק או השתולל ואותו פעיל הוציא את כעסו על הילד וסטר לו. שמעתי על כך מאנשים שהתחילו לטלפן אלינו מיד לאחר. הבן שלי התקשר שעה לאחר מכן כששבתי מהעבודה ונפגשנו. הייתי בהלם, שר החינוך לא הגיב בעניין. גם לא הרחיקו את האיש משם. שר החינוך אחראי על החינוך. איך אחרים אמורים להתנהל כשראש תחום החינוך בישראל יושב ושותק. אני מצפה לשמוע גינוי מהשר בנט על המעשה. עד עכשיו הוא מסרב להגיב".


 
ראובן תיאר כי הילד חטף מהפעיל בלשון הרחוב 'סטירה מצלצלת': "הפעיל העיף לו את הכיפה מהראש והכל לעיני שני אישי ציבור חשובים, חבר מועצת העיר שי בלומנטר ושר החינוך נפתלי בנט. הדבר היה מזעזע. הילד עד עכשיו בזעזוע והיום לא הלך ללימודים. כולם צוחקים עליו".

כשנשאל ראובן בן סימון מה בכוונותיו לעשות בנידון השיב: "החלטנו לפנות לערוצים הנכונים, התלוננו בתחנת המשטרה בחיפה וחושבים על ערוצים נוספים כגון תביעה. אני מקווה שגם היועץ מהמשפטי לממשלה יתערב בעניין הזה. זו לא הפעם הראשונה שהאדם הזה מגיב באלימות. יש לנו סרטונים. כל פעם הוא השתולל. אני לא יודע בדיוק מה תפקידו אבל הוא משתתף בהפגנות של הבית היהודי באופן קבוע. כל מי שמפר את החוק צריך לטפל בו בערוצים הנכונים ולא לתת לזה לעבור לסדר היום".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' ממפלגת הבית היהודי שהתראיין בתוכניתה של איילה חסון באותו הזמן הגיב לנושא ואמר: "אדם שמרים יד צריך לפנות למשטרה ולמצות עמו את הדין". עוד הוסיף: "אני לא דוברו של בנט ולא מכיר את צביקה שכטר ואני לא איש הבית היהודי אלה מהאיחוד הלאומי. אני מכיר השר בנט ויודע שהוא סולד מאלימות, הוא לא מעניק חסינות לאף אחד. פעיל או לא פעיל".