יום לאחר ששר האוצר משה כחלון חתם על הצו לביטול מס הקניה על טלפונים סלולריים, הודיעה היום (חמישי) חברת סלקום על הוזלה משמעותית במחירי הסמארטפונים בשיעור של בין 15% ל-16%. בחברה אמרו כי החליטו לגל את הירידה במחירים היישר לצרכן כבר ממחר.

כך למשל, אייפון 7 32G יוזל ב-600 שקל ויעלה כעת 3,190 שקלים. מחירו של אותו דגם, רק עם זיכרון של 128G, ירד מ-4,290 שקל ל- 3,650 שקלים - ירידה של 640 שקל. 
גם בגזרת האנדרואיד יש בשורה לצרכנים: סמסונג galaxy A7 ו-A5 יוזלו ב-340 ו-300 שקל בהתאמה. מכשיר הדגל של ךע, ה-G6 יעלה עכשיו 2,890 שקלים - הוזלה של 500 שקל. 

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סלקום, אמר כי  "כשחקן מוביל בשוק הסלולר הישראלי הרואה את טובת הצרכן לנגד עיניו, החלטנו להוריד את מחירי המכשירים הסלולריים כבר ממחר בגובה מס הקניה ואף מעבר לכך. הצרכן הישראלי הוא זה שצריך ליהנות מביטול מס הקנייה. זו בשורה לצרכנים, ובדומה למהפכות שעשינו בתחומים אחרים שהובילו להוזלות משמעותיות, גם כאן אנו הראשונים להביא את השינוי". 

אתמול, לאחר שחתם על הצו לביטול מיסי הקנייה,  אמר שר האוצר כי "במסגרת תוכנית 'נטו משפחה', חתמתי על צו שמוריד את מחירי מוצרי הסלולר בעשרות אחוזים. זו בשורה לצרכנים ולמשפחות. כולנו יודעים מה הם המחירים האמיתיים של המוצרים האלו בחו"ל ולא נשלים עם המחירים הגבוהים שגובים כאן. במקום שבו ניתן להפחית מסים מבלי לפגוע בתעשייה המקומית – נעשה זאת, במטרה להוזיל את המחירים לצרכנים ולהקל על משפחות עובדות".