הזמר אלטון ג'ון סובל מזיהום "שעלול להיות קטלני", כך לפי כלי התקשורת בבריטניה. האמן הבריטי חש ברע במהלך סיבוב הופעות בדרום אמריקה ונאלץ לבטל את כל ההופעות הבאות שנקבעו לו בארה"ב. לפי הדיווחים שפורסמו היום (שלישי), הוא חלה בסוף סיבוב הופעות שקיים בשבוע שעבר, מה שאילץ אותו לשוב לבריטניה באופן בהול, שם אושפז בבית חולים וכעת הוא מתאושש בביתו.



בסך הכל, תשע הופעות, שהיו אמורות להיערך בלאס וגאס ובקליפורניה בשבועיים הקרובים בוטלו.  מנהליו של האמן מסרו כי הזיהום שממנו סבל ג'ון הוא "נדיר ביותר ועשוי להיות קטלני", והוסיפו כי "למרבה המזל, הצוות הרפואי שטיפל בו עשה זאת בצורה יעילה ומהירה. הוא צפוי לעבור שיקום מלא בתקופה הקרובה".




הסר הבריטי, שאמור לחזור להופיע בבריטניה בתחילת חודש יוני, אמר: "אני בר מזל שיש לי מעריצים כל כך נאמנים ומדהימים ואני מתנצל בפניהם על שאכזבתי אותם. אני אסיר תודה לצוות הרפואי עבור הטיפול המוצלח שהעניקו לי ומעריך את דאגתם".

כזכור, הקריירה של היוצר בן ה-70 נמשכת כבר כחמישה עשורים והיא כוללת להיטים רבים שזכו לאהדת מבקרי המוזיקה והמעריצים, כאשר בסך הכל נמכרו במהלך חייו יותר מ-200 מיליון תקליטים שלו.