כמעט שבוע לאחר שנדקר ונפצע באורח אנוש על ידי אדם מעורער בנפשו בלאס וגאס, נפטר היום לפנות בוקר (שלישי) ישראל שוורץ, ישראלי לשעבר שעבר להתגורר בארה"ב עם משפחתו בשנות ה-80. החשוד ברציחתו, ריצ'י בריונס (32), צפוי לעמוד לדין בין היתר בגין הרצח שלו ושל אדם נוסף ובעקבות ניסיון תקיפה של אדם שלישי.



על פי הידוע עד כה, ביום רביעי האחרון, יצא בריונס מביתו בשעות הבוקר המוקדמות באזור דאונטאון במזרח לאס וגאס. הוא ניגש לאדם בשם אלחנדרו ווגה, "כאשר הוא נראה מוזר ומלמל על קרטל 'שרודף אחריו'", לדבריו של ווגה, שטען מאוחר יותר כי בריונס ניסה לתקוף אותו, אך הוא הצליח להתחמק ממנו ונמלט מהמקום.



עד מהרה המשטרה הוזעקה לזירה, אולם בינתיים, כפי שהתברר מאוחר יותר, בריונס ניסה לרכוש רובה בחנות סמוכה ונענה בסירוב לאחר שהתברר כי יש לו עבר פלילי ומחלות נפשיות. בשלב הזה כפי הנראה, הוא נתקל בישראל שוורץ, שעבד בחנות סושי הממוקמת באזו  ודקר אותו בצדו הימני של גבו באמצעות סכין קומנדו. הישראלי לשעבר הצליח בכוחותיו האחרונים להתקשר למשטרה וסיפר כי הוא נדקר בעת שעמד ליד משאיתו, בסמטה מאחורי המסעדה שבה עבד.



עדי ראיה סיפרו כי לאחר שדקר את שוורץ, נכנס החשוד במעשה לרכב מסוג מיני וואן ונמלט מהמקום. שוורץ פונה לבית חולים בעיר, שם ניסו הרופאים להילחם על חייו ללא הצלחה.



לפי החשדות נגדו בריונס הספיק לדקור למוות אדם נוסף, בשם בלנטה גונזלס, שקנה שתייה בסופרמרקט שכונתי, זאת לפני שנעצר על ידי המשטרה המקומית. בכיסי בגדיו נמצאו ארבע סכינים מתקפלות ולטענתו, הוא ניסה לתקוף את ווגה, "כי הוא נשלח על ידי הקרטל לפגוע בי", אולם הכחיש כי דקר את שני הקורבנות האחרים.



לדברי החוקרים, העצור, "שהיה במצב של הזיות כאשר נתפס", הודה כי לקח סמים ולא ישן כלל בלילה לפני האירוע. אמו טענה בימים האחרונים כי בנה, "אובחן כמי שסובל מסכיזופרניה". פרקליטו הודיע כי יבקש מבית המשפט המקומי לשלוח את מרשו להערכה פסיכיאטרית על מנת לבדוק את כשירותו לעמוד לדין.