בפעם השלישית שופטת בית משפט השלום בתל אביב חיותה כוחן עמר האריכה היום (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של שלושת הצעירים, תושב הרצליה ושני תושבי הדרום, החשודים באונס הקבוצתי של קטינה בת 17 מהרצליה לפני כעשרה ימים. לדברי קצין החקירות, רפ"ק דניאל ברדיאן, הצעירה זוכרת כל מי שקיים עמה יחסי מין באותו אירוע אכזרי מבחינתה וגם שצעקה להם "די, תפסיקו". עוד הוסיף קצין החקירות כי החקירה העלתה חשד לפיו השלושה הכריחו אותה לצרוך סמים מסוג קוקאין וכי הייתה מודעת למתרחש. 



השופטת כוחן עמר ציינה בהחלטתה כי המתלוננת נחקרה ארוכות חקירה נוקבת במהלכה השיבה על כל השאלות. השופטת כוחן עמר בחרה להיצמד לגרסתה של המתלוננת ולחקירת המשטרה. "מאז הארכת המעצר האחרונה, בוצעו, כמצופה, פעולות חקירה לא מעטות. ככל שהחקירה מתקדמת, כך החשד נגד החשודים הולך ומתחזק".



עוד הוסיפה השופטת כי נחקרו עדים מהמעגל השני ששופכים אור על הפרשה. "מלכתחילה טענה המתלוננת כי החשודים נהגו בה באלימות והיום התקבלה חוות דעת מומחה המאששת את טענותיה ומצביעה על חבלות שנגרמו בגופה של המתלוננת כתוצאה מהאלימות. עסקינן בעבירה חמורה ביותר ובחקירה שמתנהלת בקצב הראוי".



פרקליטיהם של החשודים טענו בבית המשפט שלא היה מדובר באונס וכי יש לשחרר את מרשיהם ולזכות אותם שכן מדובר במי שקיימה עימם יחסי מין מלאים ברצון. "ייתכן כי אחרי מעשה היא חשש ממבטים לעברה או שהדברים ייוודעו ואז יסתכלו בזווית אחרת ובעייתית אבל בעת האירוע היא נתנה הסכמתה ואף היתה יוזמת".



בית משפט השלום בתל אביב. צילום: אתר הרשות השופטת
בית משפט השלום בתל אביב. צילום: אתר הרשות השופטת