בהחלטה חסרת תקדים נשלח לשני מאסרי עולם נהג שהסיע יורה שרצח שני בני אדם. בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (רביעי) את סלים שוויש תושב עכו ברצח כפול, באשמה שהסיע לפני כשנתיים את המחסל שירד מהרכב כשהוא חמוש ברובה קלצ'ניקוב וירה לעבר מוסא אל חיר ובן דודו מוחמד אל חיר, בזמן שישבו בקיוסק בעיר.



השופטים הסבירו את החלטתם בכך שהנאשם היה מודע לכל התהליך עד לביצוע הרצח. בהחלטה נכתב בין היתר: "רואים שהנאשם נטל חלק בפעולת ההכנה והיה שותף בכוונה. הוא היה מודע לרצונו של הרוצח להמית את המנוח והיה מודע לכל פרט מפרטי התכנית".



הנאשם הודה רק ברצח בעל הקיוסק, מוחמד אבו אל חיר, וטען כי לא הייתה לו כוונה לרצוח את אחיינו מוסא, בן ה-17. למרות זאת, כאמור, בית המשפט החליט להרשיע אותו ברצח הכפול. "הנאשם היה מודע לזה שהצעיר השני שלא היה על הכוונת שלהם ישב באותו זמן בבית הקפה לצדו של הבחור שרצו לרצוח וידעו שהיה עלול להיפגע". נכתב בנוסף בפסיקת השופטים.



סנגוריו של הנאשם טענו כי גם אם ידע על הכוונה להרוג את אחד מהשניים, אין זה אומר שהוא היה מעורב ברצח השני, למרות שאלה התקיימו בו-זמנית. משפטנים הבהירו כי מדובר בהחלטה חסרת תקדים, שכן, האדם שנשלח לשני מאסרי עולם לא היה אקטיבי ברצח עצמו אלא רק סייע לו, ולכן מדובר כאן בהחלטה שמן הסתם תידרש לדיון נוסף בבית המשפט העליון במידה ההגנה תערער.