בארץ יש קנסות מטופשים רבים, בעיקר סביב כל נושא החניה, בתחום זה מדובר בעסק מציק ומסורבל, ואם תכוונו את הגלגלים לכיוון הלא נכון בחניה ברכוב דיזינגוף בדקה לפני שש עם ונוס באופק אתם צפויים לקבל קנס שיאלץ אתכם למכור את הכליה שלכם, לכל הפחות. עד שהמצב בארץ ישתנה נוכל להתנחם בקנסות מוזרים מהעולם, שחלקם מהם ממש כדאי לאמץ בארץ.

1.סין 

אחד העונשים היותר מוצדקים ברשימה. ב-2013, נחקק חוק חדש בסין לפיו זה לא חוקי עבור ילדים לא לבקר את הוריהם בבית האבות לעיתים קרובות. על פי חוק הגנת הזכויות של הקשיש, אם לא תבקרו את הוריכם המבוגרים-כלומר מי שגילם מעל 60-ותספקו את הצרכים הרוחניים שלהם, אתם עלולים לקבל קנסות ולהיכנס לרשימה השחורה של ניקוד האשראי, מה שיקשה עליכם לקבל כרטיס אשראי או הלוואות עתידיות

  
2.סינגפור
בעוד רובינו נוטים לחטוא בכך ולהתחבר לווייפי של השכנים, או כל מי שרק אפשר, בסינגפור מדובר בעבירה והעונש הוא כבד. על פי החוק בסינגפור, שימוש בוויפי של אדם אחר יהפוך אתכם להאקרים מבחינת המדינה. העונש המרבי במקרה ותיתפסו הוא 10,000 דולרים, ועד שלוש שנים בכלא, או שניהם יחד עם את ברי מזל.
3. בריטניה

מדובר בחוק שכדאי לאמץ גם בארץ. במידה ולא תנטרלו את העזאקה ברכב או בבית, תקבלו הודעת אזהרה, ואם תמשיכו בכך אתם צפויים לקבל קנס של עד 6,500 דולרים. בארץ כדאי כעונש להכריח את העבריינים לצפות בשידורים חוזרים של קשר משפחתי, ועבריינים חוזרים יאלצו לצפות גם בסברי מרנן.

via GIPHY

4. ארה"ב

באטלנטה, אם תלבשו את המכנס שלכם כמו גנגסטרים, או בכל צורה שתחשוף ישבן או תחתון אתם עלולים לחטוף עונש רציני. בחמישה אזורים במדינה נאסר על לבישת מכנסיים,חציות או מכנס קצר רופפים, בייחוד אלו שנחים מספר רב של סנטימטרים מתחת למותן של הלובש. בפורסט-פארק, ג'ורג'יה, עבריינים צפויים לקבל קנס של עד 1,000 דדולרים.
5. ארה"ב

בלוס אנג'לס, ארה"ב זה לא חוקי להשתמש בספריי חוטים בליל כל הקדושים. ב-2004, חבר המועצה של העיר טום לה בונג' יזם חוק שמטרתו להוציא את החוטים השמחים אל מחוץ לחוק. שימוש בחומר הדביק והצבעוני בין אוקטובר 31 עד הראשון בנובמבר. הסיבה לכך היא שלבכירים בעיר נמאס לנקות את הזומה והלגלוך שנגרם בעקבות השימוש במוצר במהלך החג המפחיד. הקנס על עבירה זו הוא 1,000 דולרים.

via GIPHY

6. סינגפור
המדינה הזו לא מפסיקה להפתיע לטובה. מי שנמצא משתמש בשירותים ציבוריים ולא מוריד את המים יקבל קנס בסך 150 דולרים. זהו כנראה אחד הקנסות הכי טובים ומועילים ברשימה.
 
7. בריטניה
החוק הזה היה הורג נהגים בישראל אך כל כך נחוץ אצילנו. לצפור במכוניתכם בבריטניה בין השעות 11 בלילה ל7 בבוקר צפוי לקבל קנס של 40 דולרים. אתם רשאים לערער על הדוח אך זה צעד מסוכן שכן עם השפוט יקבל את הצד של השוטר שנתן לכם את הדוח הקנס שלכם עלול להגיע לעד 1,300 דולרים.

via GIPHY

8. גרמניה
בגרמניה, אם נגמר לכם הדלק במהלך נסיעה בכביש מהיר, וכן אם אתם הולכים בצידי הכביש, אתם צפויים לקבל קנס של 90 דולרים בגין סיכון נהגים אחרים. בקיצור, וודאו שהמכל מלא ואל תלכו בצידי הכביש בלי קשר כי זה מסוכן.
 
9.אוסטרליה
בערים אדלייד ומלבורן, לשיר שירים המכילים גסויות יעלה לכם בקנס בסך 190 דולרים. בארץ כדאי לקנוס אנשים על זיוף פומבי במקומות ציבוריים, ולתת להם קנס של 10,000 שקלים. יום יבוא
10. אוסטרליה 2
עוד חוק שיהרוג את כל הערסים בארץ. יריקה על המדרכה בעיר בריסביין באוסטרליה, תעלה לכם בקנס בסך 3,900 דולרים. בארץ יש צורך לשים מחסום לפה לכל מי שירק כ-5 פעמים, וקנס של 1000 שקלים על כל יריקה. אמן.
11 איטליה
תושבי העיר האיטלקית טורין הם חובבי חיות מושבעים, עד כדי כך שבשנת 2005  מועצת העיר הוציאה חוק לפיו בעלי כלבים מחויבים להוציא אותם לטיול לפחות 3 פעמים  ביום. אם הם עוברים על החוק הם צפויים לקבל קנס בסכך 650 דולרים.

via GIPHY