כלבים הם ללא ספק בעלי החיים המדהימים ביותר בעולם, והם מתעלים אף מעל בני אדם. יש להם אינטליגנציה רגשית גבוהה, הם יכולים לזהות מחלות, להריח סמים, וכן יש להם יכולות אקרובטיות שלא יביישו אף מתמודד באולימפיאדה.
לאחרונה הפך ויראלי סרטון בו נראית הכלבה רוזי, מאוסטרליה, מפגינה כישורים ספורטיביים בלתי נלאים, בשעת נופש על חוף הים. הסרטון הועלה לדף הפייסבוק של ערוץ החדשות האוסטרלי המקומי  9 News, ולפיו רוזי המהממת הייתה בדיוק במרדף אחר כדור שזרקו לה הבעלים, וכאשר היא ראתה שיש גדר שעומדת בינה לבין השגת מטרתה היא לא היססה וזינקה מעל הגדר כמו לוליינית ותיקה.


אומנם לא נראה שהתעלול הזה מכוון, אך הוא הורס מצחוק, ולמרבה המזל למרות שרוזי נראית קופצת ראש מעל הגדר, הבעלים שלה מיהרו לעדכן שהיא בריאה ושלמה. "למרות שזה  נראה רע היא הייתה בסדר, היא החזירה את הכדור לסיבוב נוסף", אמרה הבעלים של רוזי, שאנון ג'ונסון ל9 News.





הקפיצה, שנראית מעט כאילו נעשתה בידי איזו צפרדע ענקית, הפכה מיד ויראלית ובצדק, ועוררה המון תגובות נלהבות בקרב הגולשים ברשתות החברתיות. אדם מוכשר אחד שזהותו לא ידועה, אף עשה פארודיה לקפיצה, ומגיע לו פרס על כך.