ללכת להסתפר זה מבאס, מעבר לכך שאנו מסתכנים בכך שנצא עם תספורת איומה שתחייב אותנו לרדת למחתרת לשנה, גם צריך לחכות המון המון זמן. אפילו יותר מאשר בקופת חולים, גם אם קבענו תור לפני עשור. לפעמים אף נדמה שהספרים חושבים שאנו משלמים להם לפי מונה, ומנסים למשוך זמן. אז זהו, שלא.

אי לכך מפתיע לשמוע שאין יותר מקרים כמו המקרה הבא. אישה הזויה אחת מקליבלנד, אוהיו, איבדה את זה בזמן שחיכתה במספרה עם הילדים שלה. בסרטון ויראלי שהועלה לאחרונה לרשת נראית האישה העצבנית שולפת אקדח ומאיימת על הספר, כי לקח לו יותר מידי זמן לספר את הבן שלה. תחילה, נראית האם מבקשת לדבר עם המנהל, אך כאשר הוא הגיע היא שלפה את האקדח מהתיק שלה ואיימה עליו. "היא שלפה את האקדח שלה ואמרה 'אני רשאית לשאת נשק ויש לי רישיון לכך", סיפרה עדת ראיה. היא הוסיפה שאז אחד הספרים במקום אמר לאישה ש"אין צורך שתוציאי אותו".
לשמחת כל המעורבים בסיפור, בייחוד הילד האומלל ששירותי הרווחה משום מה הותירו לו לחיות לצד האם העצבנית במיוחד הזאת, האישה נרגעה והחזירה את האקדח לתיק שלה. הספר המבוהל בינתיים חזר לספר את הילד, ולאחר מכן האם עזבה עם בנה וילד נוסף שלה.

נכון לעכשיו, משטרת קליבלנד מחפשת את האישה, ועל פי השמועות, מי שימסור מידע למשטרה שיעזור לאתר את העבריינית, יתוגמל בהתאם


נוכל רק לקוות שהילד האומלל יקבל אמא אחרת משירותי הרווחה, שכן מי יודע. אולי אם הוא לא יכין שיעורי בית או לא יוריד את המים בשירותים היא תאיים גם עליו עם האקדח שהיא "רשאית לשאת". האקדח היחיד שצריך להרשות לה להחזיק זה אקדח מים.