פחד הוא לא תמיד דבר הגיוני, והרבה פעמים אנחנו פוחדים מדברים שלא יוכלו לעולם להזיק לנו או שהסיכוי שיקרו לנו הם קלושים. למשל הפחד מטיס הוא מאוד נפוץ, אבל בפועל זו אחד מדרכי התחבורה הכי בטוחות. למעשה, הסיכוי שמטוס יתרסק הוא 1 ל- 1.2 מיליון טיסות, והסיכוי שלכם למות בהתרסקות מטוס הוא 1 ל-11 מיליון. הסיכוי למות בתאונת דרכים, רק בשביל להיכנס לפרופורציות, הוא 1 ל-5000. יש גם דברים ממש ממש הזויים ומגוחכים שמסוכנים יותר מלטוס, והנה שישה מהם לפניכם. בהצלחה.
1. אוכל
אם תמיד חשדתם באוכל מטוסים יש לכם סיבה טובה, הוא לא רק דוחה אלא מסוכן. יש לכם סיכוי של 1 ל-3 מיליון למות מהרעלת מזון, ולצד זאת גם תמיד ישנה סכנה מחנק ואלרגיות מזון. כך שבפועל יש לכם יותר סיכוי למות מהאוכל הדוחה על המטוס מאשר מהטיסה עצמה.

via GIPHY

2. סולמות
סולמות הם מסוכנים ולא בגלל שאם תעברו תחתיהם לא תגבהו. לעלות על סולם זה לא בטוח, ויש לכם סיכוי של 1 ל-2.4 מיליון להיהרג מסולם שנופל, בין אם אתם על הסולם או בין אם אתם ליד אתר בנייה.
3.ריהוט ביתי
המיטה שלכם איננה חברה שלכם, היא זדונית וזוממת לרצוח אתכם, היזהרו ממנה. יש לכם סיכוי של 1 ל-2 מיליון למות בשל נפילה מהמיטה, או מכיסא, שזה גם למען האמת דרך די מביכה למות.
4. אמבטיה
בימים בהם אנשים כמעט לא התקלחו, היה פחד שמקלחת או אמבט או כל דרך אחרת של רחצה היא מסוכנת. יתכן שהיה בכך קצת צדק, שכן יש סיכוי של 1 ל-685,000 לטבוע באמבטיה, ליפול או להחליק בה.

via GIPHY

5. זיקוקים
בהתחשב בעובדה שהם מאוד נפיצים, לא מפתיע שהם גם מאוד מאוד מסוכנים. יש סיכוי של 1 ל-615,488 למות בשל פגיעה של זיקוק, לתשומת לבם של הפירומנים וחובבי חומרי הנפץ.
6. ברק
גם בחו"ל הסיכוי להיפגע מברק לא הכי גבוה, ובארץ עוד פחות. אך עדיין זה מסוכן יותר מטיסה ויש לכם סיכוי של 1 ל-136,011 למות בשל פגיעה ברק. מצד שני, אולי אם תהיו באותו הזמן ברכב או על אופניים חשמליים אולי תצליחו להגיע לממד אחר, או לנסוע בזמן.
אז כעת כשאתם לא פוחדים מטיסה, אלא במקום זאת חוששים מכל דבר אחר, פקחו את העיניים פן יפגעו בכם אחד מ-6 היצורים הזדוניים ברשימה הזו. זהירות, אמבטיה מאחוריכם!