אנשים שעובדים כפעלולנים מצד אחד נהנים מעבודה מלאת אקשן וריגוש, שאף פעם לא נראית אותו הדבר. אך אותם חלקים מרגשים בעבודה הם גם המסוכנים ביותר, ולא פעם הופעות שנועדו לבדר ולהרים את מורל הקהל והמשתתפים מסתיימות באסון.



כך קרה לאחרונה במהלך מופע בידור לכל המשפחה בסין, שלא התנהל כמצופה. בסרטון ויראלי שהועלה לאחרונה לרשתות החברתיות, נראית קבוצת פעלולנים מופיעה מול קהל משולהב ומבצעת תרגיל מסובך, אך לפתע משהו משתבש. אחד האקרובטים, שמבצעים פעלול בתוך גלגלי מתכת מסתובבים מאבד את אחיזתו ומועף הישר אל עבר קבוצת אנשים. לצערו של האיש האומלל, קבוצת האנשים לא עצרה את נפילתו והוא פגע ברצפת הבטון.



האירוע צולם בפוטיאן, במחוז פוג'יאן שבמזרח סין, ובו נראה קהל של עשרות צופה בקבוצת הלוליינים מחוץ למרכז קניות. שאר הפעלולנים הצליחו לבצע את התרגיל כהלכה, והלכו בתוך גלגל המתכת בעודו מסתובב. הלוליין שכשל אמור היה לאחוז באחד משלוש גלגלי המתכת והוא נראה קופץ ומנסה לאחוז בו אך נכשל. לאחר התאונה של הפעלולן, נראה אחד מחברי הקבוצה מנסה לרוץ לעזרתו ולעבור מעל הגדר, אך כושל ונופל מעברה השני.

נכון לעכשיו לא ידוע מה מצבו של האקרובט, אך בסרטון הוא נראה מונח על אלונקה מחוסר הכרה ומכוסה בדם. על פי דיווחים מקומיים האיש המסכן נחת על הבטון עם ראשו, וסבל מפגיעות ראש קשות. לאחר האירוע הטרגי ההופעה הופסקה, והאזור נחסם והוגדר כזירה תחת חקירה משטרתית.